@diamond: denk dat ik wel weet welke film je bedoed had ook willen kijken helemaal vergeten.
@Linda: 13 going on 30 was het. En hij was leuk! Vindt die achteur zo’n schatje!!!
@diamond: had al voorstukje in reclame gezien, leek me echt leuke film, helaas helemaal vergeten naar te kijken, heb trouwens gister weer een brief weggedaan
@dia…ja ik heb m ook gekeken…leuke film…verstand op nul en kijken…en idd matty was ook echt een schatje
@sev…:D:Dwat leuk van askim!! ben benieuwd wat het is…!!
@marion…iets langer naar turkije…klinkt heeel goed!!
ga zo ook maar eens naar bed…
xx
vogelgriep…in het zuidoosten van turkije…
daar komt uit het toerisme toch geen kip…??
@filiz: heb t ook gehoord, jij ook weltrusten ik ga ook slapen
Goedenmorgen…
@Marion: Rustig aan, heb je(en Sev) het eigenlijk alleen gestuurd zodat je weet wat er precies speelt. Van jou weet ik dat je net zo’n moederkloek bent als ik, en je je dus zorgjes maakt… niet doen. Gesprek gehad, hij heeft het gelaten geacc. Maar nog steeds zijn wij de boemannen die niet luisteren naar hem en is hij zielig…(No way!!)
@Bloem: Je leest het wss niet meer maar
VEEL PLEZIER!!!
Zo… griep…we zien het wel. Het seizoen begint weer, dus de anti-toeristen-praktijken ook!!! Ik wacht het wel af
Zo lekker met hubs naar de Zwarte M**** Lekker shoppen en samen zijn(hihi :wub: zoenen op een klein hoekje, stiekum in zn billen knijpen, ben dan net een echte puber…:o )
Tot vanmiddag/vanavond!!
Goede morgen!!
Voetbal afgelast vandaag dus lekker uitgeslapen.
@Beps
Veel plezier in Beverwijk. Beetje rustig met die billen he … ![]()
@Filiz
Vond het ook niet verkeerd klinken :drugged:
@Linda: hopen dat er nu een positief antwoord komt!
@Filiz: ja Matty :wub:
@Beps: veel plezier. En lekker genieten maar dat komt wel goed zo te lezen :teeth:
@Marion: ook wel eens lekker om een keertje uit te slapen toch.
goede morgen…of nou ja zeg maar middag…
iedereen lkkr geslapen…?
@beppie…veel plezier vandaag…
@marion…lkkr als je onverwacht kan uitslapen…!! wij moeten morgen alweer om 9 uur vertrekken voor de 1e wedstrijd
@dia…vond haar vriend trouwens ook niet verkeerd uitzien…(ben zn naam ff kwijt) vond alleen zn stripact niet so florizant…als iemand zo voor me zou staan zou ik ook geen zin meer hebben…hehe
vandaag een beetje in huis doen…vanaaf naar het cafe voor een carnavals zitting…moet gaan optreden als cher…haha…
ik denk dat ik me van te voren maar goed indrink;)
wat zijn jullie plannen…? iedereen een fijne dag
xx
@Dia
Heerlijk uitslapen …begin er weer een beetje te wennen. Nog plannen voor het weekend of gaan jullie lekker banken?
@Filiz
Veel succes vanavond met het optreden. Geniet … en drink met mate … voor het optreden … ;). Daarna mag je los.
Goeiemiddag aan allen !
Ikke weer blij, ikke opslag gekregen op het werk !
Voor de rest niet veel te melden, ga eerst wat gaan slapen…
Ik ook blij!!
We hebben me ingeschreven voor een studiereis Azoren… Hoor half Maart of ik mee mag!!! Hoop het echt!! Lijkt me echt supergaaf!!
sorry voor het ego’tje!
x
volgens mij heb ik het eerste bordje van bloem op tv gezien. Het oranje bordje met Ireeen.
Rieneke: 15 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Marion2: 22 februari- Barcelona
Turkijelover: 23 februari - Istanbul
Summa: 9 maart - Antalya
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april a.s.- Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanie!!
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni- Gumbet!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 13 oktober- Nepal
Turkije-Fan: 25 december: verloven
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN
Heey !!
Ik heb het lijstje er weer even bij gehaald.
En mezelf erop gezet !! ![]()
29 april naar Fuerteventura. Heb er super veel zin in.
En 25 augustus naar Side.
@Filiz: ja de stripact!! Heb me rot gelachen, die onderbroek die hij aanhad :biggrin:
@Marion: heerlijk toch als dat af en toe kan! Zijn net even naar de stad geweest, lekkere warme chocolademelk gedronken bij V&*. Verder nog een lekker broodje gehaald en drie dvd’s gehuurd. Dus vanavond lekker banken. Volgend weekend dus stappen, weer eens wat anders :hihi:
Jij nog plannen?
@Sev: da’s goed nieuws!
@Cyn: de Azoren lijke me zó mooi. M’n ouders hebben er ook nog naar gekeken. Nog helemaal niet toeristische enzo. Ik hoop dat je meemag.
@Besmile: oh ja het schaatsen is erop! Zo ook nog even kijken.
@Mizz: lekker naar Fuerteventura, wat een mooie stranden heb je daar!!
@Sev
Wow…extra geld voor Turkije :teeth:
@Cyn
Hoop dat je erbij zit naar de Azoren! Is nooit weg een extra reisje :king:
@Besmile
Als het bordje flink bewoog en als er veel herrie achter vandaan kwam is het vast en zeker onze Bloem :slywink:
datdenk ik ook ![]()
Lijstje maar even aangepast. Nog twijfels over Barcelona, of ja de prijs dan…
@Dia
Denk dat we het daar maar eens over gaan hebben vanavond. Gaan we ergens anders heen?
Rieneke: 15 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Turkijelover: 23 februari - Istanbul
Summa: 9 maart - Antalya
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april a.s.- Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanie!!
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni- Gumbet!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 13 oktober- Nepal
Turkije-Fan: 25 december: verloven
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN
Goedenmiddag dames.
Allereerst wil ik jullie allemaal even de groetjes doen van Jill. Ik had haar van de week even een PM gestuurd en had daar nu antwoord op. Momenteel heeft ze een behoorlijke terugval en heel veel pijn aan rug en vingers, waardoor het typen haar te pijnlijk is. Maar aan het eind van haar PM vroeg ze mij, jullie allemaal de groetjes te doen en hoopt ook weer terug te komen zodra het kan.
*@ Cynthia: Jee, da’s mooi meegenomen dan ff zo’n reisje naar de Azoren. Hopenlijk kan het door gaan! :nod: *
@ Miz-Styloow: Zo, da’s ook niet gek dan. Zomaar even 2 x in het lijstje. Ik heb een paar weken geleden ook familie geholpen met boeken, voor ook een reisje naar Feurteventura. Ook mooi zo te zien!
Alle anderen, fijne avond nog bij het banken, dvdtje kijken of wat dan ook. Ik blijf ook lekker thuis. Zijn de halve dag al op pad geweest, behang uitzoeken voor de slaapkamer.
*Maarre, ik zet de wijn wel koud, dus als jullie zin hebben :biggrin: :biggrin: *
Groetjes. …Bep al terug van de zwarte markt? Laat wel wel over voor mij he! ![]()