Tea Time 17!!

wow tjeez wat spannend!!
‘mijn’ denny gewoon 2e op de 500 meter…dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht!!

pffff…wat een spanning zeg. zag die eerste beelden en dacht…ik wil erbij zijn!! morgen…morgen…morgen…

Goedenavond dames.

@ Jac: Jeetje wat erg dan. Nou, wens haar ook namens mij veel sterkte en beterschap voor die kleine en jij ook sterkte ermee hoor. Het is me nog al niet wat! Wat mooi van jullie om samen een psalm te zingen. Geeft een beetje houvast.

Zo dames, jullie hebben ook vandaag weer niet stil gezeten zo te zien. En dat bijna allemaal in de baas zijn tijd. Toe maar! :unibrow:

Aan die spelletjes hier, waag ik me maar niet, want anders kom ik nooit meer achter de PC vandaan. Dan erbij, ik weet heel niet hoe dat moet!

@ Bloem en Besmile: Veel plezier met het schaatsen kijken. Bloem ik zal er op letten, of ik je zie. :smiley: Geniet ervan!

Alle anderen ook allemaal nog een fijne avond en een heel goed weekend.

Gaan zo ff op familie bezoek, maar kom later op de avond nog wel ff kijken hier! Groetjes :wink:

Ireen…Ireen…Ireen Ireen!!!
wow woow WOOOOOWWW hihi…

@Beps: you’ve got mail!!!

whoeoe wat doen we het weer goed bij hetschaatsen .wheooeoeoe

Sorry, moest het ff kwijt:

Daarnet askim gebeld en hij heeft iets opgestuurd naar me, wat wil hij niet zeggen, het moet verrassing zijn ! In die 2 jaar dat we samen zijn heeft hij nog maar 2 keer iets gestuurd en nu gewoon weer ! Super super super ! Net wanneer ik mn hoop verlies, verrast hij me telkens opnieuw en opnieuw en opnieuw ! Wss zal het voor valentijn zijn of zo ?

Ohhhh Sev,spannend hoor.Laat je het ons wel even weten wat het is ???:slywink:

Tuurlijk, ik kan zelf niet meer wachten ! Maar dat weet hij dus en daarom zegt hij het me altijd :stuck_out_tongue: om er de spanning in te houden, ohhh joehoeeeeeeee me is happy again :smiley:

spannnnnnnnnnnnnend Sevgilim

ik begrijp dat er weer vogelgriep in Turkije is.
zouden jullie je vakantie daardoor annuleren?
ik niet!!

november 2005 was ik ook gewoon in Turkije met de vogelgriep!!

@ turkije fan…grapje zeker?? NO WAY
@ sevvy…had hij niet onlangs ook iets opgestuurd??
@ besmile…ppffff…schaatsen ook zo spannend??

nou dames, ik ga mn tasje pakken…op naar it hearenfean…spectakel!!

@bloem29
grapje van de vogelgriep of van het annuleren?

hier kunnen jullie het lezen over de vogelgriep
http://www.brabantsdagblad.nl/bdbuitenland/article1097958.ece

Had het gelezen, het ging ook om de gevaarlijke mensen variant.Het is niet te hopen dat het zich verder uitbreid of dat er doden vallen. Het zal zonde zijn als het weer niet zo goed jaar wordt voor Turkije

Jjajaj bloem, het is weer spannend met het schaatsen. Veel plezier in Heerenveen. Ik zal op letten als ik je borden zie op tv.:Go Sven Go Denny etc etc :wink:

Goede avond meiden.
Ben ik even naar het reisbureau (verhaal volgt) en de boodschappen halen en jullie kletsen er een paar pagina’s bij en snaken er lustig op los.

@Sev
Tussen de bedrijven ook nog druk met lastige oma’s. Soms…pfffffff…loopt hier zo af en toe ook een persoon rond die meent nog iets te vertellen te hebben omdat ze hier toevallig gewoond heeft. Na een jaar of 10 is eindelijk het kwartje gevallen en weet ze (meestal) wie er nu de baas is.
En dan komt Askim je dag weer goed maken, een verrassing onderweg, spannend en errug lief van hem!

@Beps
Berichtje komt maar wil er eerst even rustig voor gaan zitten.

@Bloem
Zit je lekker voor de tv? Is het spannend? Hoe staan onze schaatsers ervoor? Veel plezier nog vanavond maar vooral morgen want …DAN BEN JE ER WEER BIJ!!!

@Besmile
Ook jij veel plezier met schaatsen kijken.

@Jac
Heb je al gehoord of de operatie goed is verlopen?

@Dia
Een prettig weekend. Nog plannen?

@Turkijelover
Succes met het mobieltje!

@Roanna
Veel plezier vanaaf bij je familie!

En nu het reisbureau. Zou gaan boeken voor Barcelona maar moet er toch nog even over denken of dit wel is wat ik wil. Mag best wat kosten maar er komt alleen al bijna 300 euro bovenop aan vluchttoeslag. Schrok me een hoedje. Geloof niet dat ik dat er voor over heb. Maar we slapen er een nachtje over en zien het wel. Anders maar iets dichterbij zoeken en in mei maar langer naar Turkije.

@Turkijefan
Heb alleen gehoord dat er in Engeland vogelgriep heerst.

datum toeslagen zijn vaak er hoog. ALs ik al zag wat voorbij kwam bij mijn stage (T**). Soms gaat het om speciale data.

@ marion 2 er is inderdaad ook vogelgriep in het zuid oosten van turkije. Bij de provincie batman.

@Marion2
ja dat van Engeland had ik een tijdje geleden ook gehoord

@Besmile
Kwam zoveel bij omdat we zo kort voor vertrek zaten. Hoe vroeger je boekt des te goedkoper. Kunnen dit dus beter doen voor kerst of zo dan zal het een stuk voordeliger uitkomen. Geen man overboord dus … Barcelona loopt niet weg.

inderdaad Barca loopt niet weg. Mooie stad.
Meestal gaan de datatoeslag begin/ midden januari omhoog. En vaak zie je het ook bij de uitgave van de 2 editie van de reisgidsen. Maar dat is per reisorganisatie weer anders.

Wat wéér vogelgriep? Jeetje ik dacht er laatst nog aan en nu is het er gewoon weer!

Zonet leuke film op tv gekeken, nu lekker slapen ben moe zzzzzzz