dames dames toch…
zitten jullie een beetje te snaken…dacht dat mijn internetverslaving groot was…hihi…wink wink
Bloemmie: En nog wel in de baas zn tijd hahahaha
Cyn: Wil niet echt lukken he…zie wel dat je maar probeert en probeert(onderin staat wie er allemaal met dat spelletje bezig zijn hahaha)
Ben klaar op school. Ga nu m’n vriendin helpen met schoonmaken.
Als ik hier zo lees over nare dingen als waar Jac. over schrijft denk "'Oké, ik heb het zo slecht nog niet.
Jac. Sterkte gewenst.
Mensen fijn weekend en tot maandag.
Das nou precies wat ik bedoelde Fransijn… Fijn weekend…
haha beps…je hebt zeker ook een mokia…zodat je voor het slapen gaan ook nog even kunt snaken…?
@sev…hmm dus jullie hebben het halve meubilair van oma in huis staan…? minder…
@fransijn…poetsze…![]()
Sevje: Leuk he die mensen die voor jou beslissen wat er wel en niet in je huis kan gaan gebeuren… Of ze nu puber of bejaard zijn, regelmatig kan je ze killen!!!
Filiz…ja heb idd een nokia…maar niet alleen voor snake… Al is de nieuwe snake wel klasse. Net echt …
Nog 1 uur en dan heb ik de dag weer overleefd…jieeehhaaa!!!
whiiieeee
zenuwachtig!! nog 40 minuutjes en het spektakel van het jaar (voor schaatsen dan) barst los…whhhheeeee
ik Whiiieeee met je mee, of nee, das Wii das weer wat anders hahaha
@Filiz: precies … En zo groot is ons huis nu ook weer niet …
@Beps: jaaaaaaah de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Komt ze binnen, was er een jongen mee die haar helpt… ‘Zet daar maar hoor’ ! :retard: alsof het haar eigen huis is… En dan nog: o ja, morgen komt (haar oudste dochter en schoonzoon) nog wat komen leeghalen, zeg aan je pa dat hij ook komt helpen. BOEM, zomaar de dag vooraf zonder iets te regelen, hij moet maar kunnen ! Mooi hoor ! En vooral dat mn nonkel ook niet mooi heeft gedaan tegen mn vader de vorige keer dat ze elkaar zagen… LEUK ! Nou, mn pa is ook niet perfect maar ik vind wel, dat als je iemand nodig hebt, enkele dagen vooraf mag vragen of het past of niet… Nu moet ik het hem nog vragen als hij thuiskomt :retard: :disgust: jesus…
Sev: Zo zijn ze, kloink en jij moet komen, NU!!! En nee, hihi, als ze Jezus roepen die komt altijd haha!!
Cyn: Wil het niet lukken trouwens met snaken???
@Beps: haha ja, maar nooit naar mij, die laat me altijd naar de mensen gaan
Nou echt… Hopen dat de verhuis snel gaat (eind april kan ze erin) want het word echt lastig op het moment…
Sev gaat leren ! Nog een klein deeltje samenvatten en ik stort me ook op het snaken
be ready !
Zo whoeooeo lekker schaatsen kijken. :D:D
Meiden alvast een fijne weekend
Bloem,zit je al lekker uitgebreid voor de tv,veel succes he !!!
Besmile jij ook natuurlijk en alle andere schaats fanaten
de rest zit wss druk te snaken ![]()
Pff ik hou het hier ff niet bij hoor, zo snel als het gaat :teeth:
Nog een klein half uur en het is weer weekend.
@Jac: jeetje wat een verhaal zeg. Heel veel sterkte gewenst. Wat ontzettend zielig voor dat jongetje.
Tot later allemaal, nog even paar dingetjes afmaken en dan lekker naar huis. Leek of er vandaag geen eind aan kwam.
Bedankt ook voor jullie medeleven.
Wij hebben als afdeling gezongen met collega’s en bewoners om 9 uur 's ochtends dat had mijn collega gevraagd een mooie psalm.
Zo wist ze dat wij aan haar dachten.
En weten jullie wat het vreemde is 9 uur schrok ik wakker en moest gelijk daar aan denken.
Nu kunnen we alleen maar hopen…
Verder:
@Cyn: succes met snaken.
@Bloem: heb je de muts al op met schaatsen spannend he???
Groet jac
Even een vraagje tussen door,weet 1 van jullie wat het kost om een nederlandse mobiele telefoon aan te geven bij de douane in Turkije,zodat deze in Turkije gewoon gebruikt kan worden met een turkse kaart erin???
@Turkije-lover: kan je niet gewoon een goedkope turkse gsm kopen ? lijkt me eenvoudiger …
Heb geen idee wat die dingen daar kosten dus vandaar en heb hier een mooie gezien om cadeau te geven en niet duur dus vandaar mijn vraag:biggrin: