Tea Time 17!!

Ohh lekker hoor, Marion en ook lekker op korte termijn. Dat vind ik altijd zooo erg, ga je boeken moet je gewoon nog 4-6 maanden wachten voor je gaat. Onderandere daarom vind ik last-minute zo lekker hihihihi

Oh die tijd gaat zoooooo laaannnggggzzzzaaaaaaaammmmmgaaaaaap!!!
nog “maar” 5 uur!!

@dece…ook namens mij veel plezier…geniet ervan!!

@beppie…hier lkkr lezen en kletsen…en tadaaa…dan is het zo 5 uur;)

wat erg van de aardbeving…te hopen dat nu weer een hele tijd niks gebeurd…

hmm…verder eigelijk niks te melden…
vandaag een beetje lamzakken…:smiley: daar ben ik zooo goed in

xx

hallo
Ben weer wakker kort geslapen maar goed niks aan te doen.
Ga het weekend ook schaatsen kijken als ik weer terug van het werk.
Want morgen moet ik weer vroeg beginnen.
Maar nu nog een vrij dagje!!!
Heb wel bijgelezen maar ik ben er eigenlijk met mijn gedachte er niet helemaal bij.
Het zoontje van mijn collega wordt geopereerd in Groningen een hele zware hartoperatie.
Het jongetje is net een jaar oud.
Woensdag werd ze persoonlijk nog opgebeld door de arts die gaat opereren en die heeft gezegd had zij er rekening mee moest houden dat ze het hartje niet meer opgang kunnen krijgen en zal overlijden.
Maar nu komt het nog haar schoonmoeder is gisteren ook overleden.
Dus het is allemaal zo dubbel.
En nu deze operatie maar deze kon niet langer worden uitgesteld anders had hij helemaal geen kans meer.

Maar goed we moeten afwachten het werd een lange dag dus morgen hoor ik het.
Sorry hoor dat ik het hier allemaal neerzet maar ik moest het even kwijt

Groet Jac

Jemmig Jac wat een toestand…Ik zal ook aan deze mensen denken… Laat je nog ffies weten of het allemaal goed gegaan is? Ben door dat soort dingen helemaal stil altijd echt…

Ik heb ondertussen voor de puber een lijst met afspraken gemaakt…niet gemakkelijk moet ik zeggen. Zoveel dingen druisen dwars tegen mn gevoel in, maar hij blijft doorgaan zeg maar. Nu is hij vandaag weer zielig. Heb duidelijk gezegt dat hij 3 dagen van te voren moet aangeven of hij mee-eet. Niets over het weekend gehoord gister, dus ik ga ervan uit dat hij er niet is… Vriendin uitgenodigt(er zijn al mensen die om hem niet meer komen dus, en zij is daar 1 van, en ik begrijp haar!)… wil hij ineens thuis eten. Nou nee dus… en ook naar boven als je thuis komt, want wij willen je er beneden niet bij… en toen ging hij lopen pruilen… Siewig hoor, je moet maar puber zijn en bij ons wonen, dan heb je het slecht…

En dan bedenk ik weer dat ik het makkelijk heb in vergelijk met die moeder wiens zoontje nu op die operatie tafel ligt…wat heb ik te klagen…niets toch…

@ jac, geen sorry hoor. we (ik) begrijpen dat wel hoor!! jeetje hee, das ook een behoorlijk heftige situatie, geen wonder dat je met je hoofd daar bent…hopelijk komt alles goed en heeft het mannetje nog een lang en gezond en gelukkig leven voor zich…

jeetje jac…

wat een erg verhaal…!!

hoop dat het goed gaat komen met het zoontje van je collega…
en dan ook nog haar schoonmoeder…erg…!!

liefs

Goeiemiddag allemaal !

Jeetje een aardbeving ! Ik had nog niets gehoord en schrok er wel weer even van ! Hopelijk blijft het maar bij die ene !

@Jac, heel veel sterkte!!

@Beps, zeg maar dag tegen je highscore van Snake!!

x

@Jac: wat erg van dat kindje ! Ik hoop dat de operatie goed zal gelukt zijn ! Niet eerlijk hé dat zo een kleine kindjes al zoveel leed hebben moeten meemaken ?

@Beps: nou, komen er nu echt mensen niet meer naar je huid owv die puber ? Ze moeten toch komen voor jou en niet voor hem ? Ik snap wel dat er regels nodig zijn, maar was die puber niet 18 jaar of is het een andere ? dan is hij toch al groot genoeg om zich aan de regels te houden ?

@Cyn: haha ! nou, durf aan de mijne te komen en :mad: ( :wink: )

@Jac
Jeetje wat een verhaal, logisch dat je het kwijt wil, ook ik ben er even stil van en ken de mensen niet eens. Is toch ongelooflijk wat een ellende sommigen in korte tijd te verwerken krijgen. Zoals Beps al zei, je eigen sores stelt niets voor als je zo’n verhaal hoort.
Hoop dat het kindje de operatie goed doorstaat. Sterkte!!

@Beps
O O die puber toch, moeilijke situatie zeg! Maar hij is inmiddels oud genoeg om zich te houden aan de afspraken die jullie samen gemaakt hebben. Jullie huis … dus jullie bepalen de regels. Zo triest dat hij telkens de afspraken aan zijn laars lapt en zijn eigen gangetje probeert te gaan. Hij kan toch snappen dat bij jullie ook een keer de emmer overloopt?
Hou je taai meissie en al is het moeilijk…blijf op je strepen staan!!

@Marion: Hij schijnt het niet te snappen, hopelijk na vanaaf wel, want ik heb mn strepen gevonden zeg maar hihi

@Cyn:Je bedoelt dat jij ook ffies snake gehad hebt hahahahahaha:finger: :finger:

:finger: :finger: :finger: :finger:

WACHT MAAR

Jaja, en dan kom ik ffies langs en veeg je weer weg… ik doe er niet eens moeite voor, ik ga gewoon niet verder dan dat wat er nodig is… Snake is gewoon mijn game hahahaha

euh… Cyn ? Snake kampioen was van korte duur zeker ? :smiley:

Hmhmzzzz mn computer loopt achter !!! Ik zie de hele tijd geen reactie na mijn laatste reactie en dan typ ik nog iets en ineens hebben jullie een blz bijgekletst !!!

Af en toe eens op verversen van de pagina drukken, dan zie je dat wel Sevje!!

Ach en als ze me weer verslaat dan versla ik haar weer, nogmaals Snake is mijn spel zeg maar hahahahaha En dan verdienen we nog wat eBucks ook hihihihi

@Beps: heb je ook al proberen inhalen met snake, kom ik dan dicht in de buurt, ben ik zo nerveus dat ik er bijna ben, dat ik vergeet van richting te draaien :smiley:

Jac,heel veel sterkte!!!

Cynthia,je moet weer aan de slag zie ik,ik zie dat Beps nog steeds de snake champion is :slywink: .

Bloem,heel veel plezier bij het schaatsen.

Mag ik even ??? :angry: WAAROM ???

Dus ik had eerder al gezegd dat mn oma gaat verhuizen naar een appartement. Nu is mn oma die heel haar leven van alles heeft gespaard, tot de kleinste dingen toe en nu probeert ze alles in ons huis te krijgen omdat ze het niet kan wegdoen, wij hebben niets nodig want we missen het niet en ons huis staat al vol genoeg zo… Mn mams en ik doen zo ons best om ook vanalles weg te doen de laatste tijd, is ons aardig gelukt. Belt mn oma zojuist (was bijna in slaap ) dat ze met congolese meubeltjes komt, moeten we maar onder de trap zetten en later weten een plaats te vinden, want mn tante komt morgen en anders krijgt mn oma weer een hele hoop gezeur naar haar kop dat er niets is opgeruimt (voor de verhuis) arggghhhhhhh, mams is gaan werken, zal weer blij zijn :mad: , en ik kan er ook niet meer om lachen :mad: , gewoon ALLES komt ze hier brengen en ik kan er niet tegen dat er rommel ligt of je geen plaats meer hebt om een stap te verzetten… En dat gewoon omdat mn oma bang is van haar oudste dochter ??!