Zit hier even achter m’n pc op school.
Voel me niet echt fit. Last van de keel enzo.
Krijg een druk weekend. zaterdag tot 4 uur werken, daarna naar Nijmegen waar m’n schoonzus de verjaardag viert. Zondag vier ik m’n eigen verjaardag. Volgende week de afsluiting van het Ruimtevaart project op school. Met donderdagavond een tentoonstelling.
Ik zal blij zijn als ik volgende week in het vliegtuig naar Turkije zit.
@Dece, jij gaat morgen al naar Istanbul. Heel veel plezier hoor. @Mierre, ook ik hoop vooor je dat je de baan krijgt. @Ga je naar de Bazaar Bep? Dat is keigaaf.
@Fransijn: Ja lekker he, vinden wij ook altijd… Zo regelmatig ffies lekker daarheen, rondneuzen, dingetjes kopen die we zo gewent zijn daar te halen(zoetjes, shampoo, douchespullen, scheermesjes, zoveeeeeel…)
Nou goed, nu de post en dan kom ik weer langs. De post is eigenlijk, samen met de telefoon het enige echte werk hier hihihi
@Beps
Weer genoeg gezellig dingen te doen dit weekend.
@Fransijn
Beetje ziek en een druk weekend voor de boeg. Denk je ook nog wat aan jezelf tussen de bedrijven door? Want je moet wel fit naar Side toe!!
@CreaBea
Zal eens snel op je weblog gaan kijken. Is trouwens schandalig lang geleden dat ik daar gekeken heb. Maar zat toch te niksen dus heb nu meteen iets te doen.
Lees net dat er een aarbeving is geweest in het Oosten van Turkije
Gewonden door aardbeving in Turkije
Uitgegeven: 9 februari 2007 08:31 ANKARA - Door een aardbeving met een kracht van 5,3 op de schaal van Richter zijn vrijdagochtend in het zuidoosten van Turkije zeker 35 mensen gewond geraakt. Veel bewoners sprongen in paniek uit hun ramen toen de aardbeving plaatshad, meldde het Turkse persbureau Anatolië.
Het epicentrum van de beving lag in het dorpje Sivrice in de oostelijke provincie Elazig. Na de aardbeving halverwege de nacht volgden zeker elf naschokken. De autoriteiten hebben reddingsdiensten en noodonderkomens naar het gebied gestuurd.
Turkije wordt geregeld getroffen door aardbevingen. Twee zware bevingen in augustus en november 1999 eisten 20.000 levens
Bloem,wanneer vertrek je naar Heerenveen,ben ff kwijt of je weer het hele weekend ging of maar 1 dag?Zal op tv in de gaten houden of ik je letters zie.:biggrin:
Bep,altijd gezellig om naar Beverwijk te gaan,veel plezier,maar dat zal vast wel lukken.
Gunaydin,
Schrik van het bericht over de aardbeving! Laten we maar hopen dat het hierbij blijft en dat het niet de voorbode is van een grote beving!
Wij hebben zelf vorig jaar in Marmaris 5 aardschokken meegemaakt en vonden het echt zooooooo eng. En dat stelde volgens de plaatselijke bevolking echt niets voor…nou, voor ons was het de 1e keer dat we zoiets meemaakten en we werden er echt niet vrolijk van!
Gisterenavond weer turkse les gehad. Ons gebrabbel begint zowaar een beetje turks te klinken en ik ben best een beetje trots op mezelf dat ik al heuse vragen kan stellen en zo in het turks hihi!
Hey Beps, veel plezier morgen in Beverwijk. Mar en ik gaan zondag, dus laat je nog wel wat over voor ons??
Marion, beterschap!
Fransijn, niet ziek worden hoor! Druk weekend voor de boeg met je eigen verjaardag ook nog begrijp ik? Alvast gefeliciteerd en een hele fijne dag.
Voor de rest hoop ik dat iedereen weer een mooi weekend krijgt met alles wat je doet.
@ turkije lover, ik ga zaterdag en zondag!! hihi, straks voor de buis
@ crazymar, jij kunt vragen stellen…kun je dan ook de antwoorden verstaan?? hihi…
Een aardbeving … :eek:
Vreselijk als mensen zo in paniek zijn en uit de ramen springen. Hopelijk blijft het hierbij en is het geen voorbode van een grotere beving, zoals CrazyMar al zei.
Dece: 10 februari- Istanbul
Rieneke: 15 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Marion2: 22 februari- Barcelona
Turkijelover: 23 februari - Istanbul
Summa: 9 maart - Antalya!!!
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april a.s.- Side.
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanie!!
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni- Gumbet!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 13 oktober- Nepal
Turkije-Fan: 25 december: verloven
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN
in dat geval…mag wel weer een keertje he??
@ marion, dacht dat je al geboekt had! hoe voel je je nu??
Zo post verwerkt dus… En nu begint het grote wachten tot het 17 uur is… Net vandaag snel klaar, en niets erbij te doen. De dames die nog wel eens iets doorgeven om te doen zijn er vandaag niet dus ja, dan duurt het lang voor het weekend is…
@Bloem: Wanneer ga je naar … Ja waar is het WK eigenlijk???
@ beps, ik race om half vier naar hui, hier in T. drinken halen, chippie halen, meeschrijflijsten uitprinten en pen en potlood in de aanslag en om 16.50 uur zit ik voor de tv.
morgen en zondag reis ik af naar it Hearenfean om daar alles live mee te maken, inclusief opblaasbare letters en borden, cowgirl-hoed en…uhm…me!
@Bloem
Tuurlijk kan hij weer (de lijst), kan niet vaak genoeg voorbij komen :biggrin:
Nee had nog niet geboekt, wilde eigenlijk gisteren gaan maar had het zoooooo koud, en dan ook nog de sneeuw in. Ben nog niet helemaal kip, wist ook niet dat ik zoveel spieren had, maar gaat wel weer.
@Bloem
Gaat nu niet via internet omdat ik nog een cheque heb liggen, wil die liefst nu inwisselen. Kan hiermee wel wachten tot de meivakantie maar ben dan weer gebonden aan bepaalde reisorganisaties en heb leukere hotels bij N********n en G*-***t gezien. Hij moet dit jaar op dus dan maar meteen, is teveel geld om te laten liggen.