Tea Time 17!!

Ja lekker Bep. Geef ik het volgende rondje. :stuck_out_tongue:

Manneke intussen thuis gekomen(gelukkig) dus ga ff met eten bezig.

Voor jullie ook, eet smakelijk.:wink:

@ Sev: Weet ik niet, maar zal in de vakantie goed luisteren naar de muziek daar.:lol:

Ikke ook thuis…hubbie was dat al… ffies boodschapjes gedaan…klaar we eten frietjes fricandellen kipnuggets kroketjes gewoon vette hap dus hmmmmmm zooooo lekker, en ik let gewoon 2 weken niet op de weegschaal(die roept toch al tijden dat we niet met 3 man erop mogen staan hahah)

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: Beps toch

hmm…lekker beps…:D:D
moet kunnen toch zo af en toe…!!

niks over…?

13/02 Fransijn
14/02 Marion2
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
14/05 Besmile
20/05 Turkije-fan
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond

grrr…wist het al langer maar bewijs weer geleverd…ben echt niet crea bea…
probeer een mooie bord te maken voor denny morrison, ireen en sven, maar schiet niet op. papier is te glad…grrr…heb wel opblaasbare letters…de D…E…N…N…Y…!! hahah

anyway…sneeuw is drap, broodje italiaans belegd is op…jammie jammie en ik word aan alle kanten belaagd door msn-ers…mannen grr…nee…hihi…:wub:

en sev en marion…solly…ikke ben roze, zal het voortaan ietsje minder opvallend erop zetten…

Dece: 10 februari- Istanbul
Rieneke: 15 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Marion2: 22 februari- Barcelona
Turkijelover: 23 februari - Istanbul
Summa: 9 maart - Antalya!!!
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april a.s.- Side.
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanie!!
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni- Gumbet!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 13 oktober- Nepal
Turkije-Fan: 25 december: verloven
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN

zo beter??
hihi
marion, klopt ie zo??

Alles op duss buikje lekker gevuld. Nu een lekker bakkie en dan naar bedje. Wel op tijd. Heb het gevoel dat de griep een btje gaat inslaan dus maar extra slaap pakken dan

Tot morgen

@Bloem
Je bent een schat!!!
Heb nog niet geboekt en sta al in het lijstje.
En je mag best in het rose hoor, was maar aan het plagen dat de lijst zo vaak voorbij kwam.

@Beps
Hoop dat de extra slaap helpt tegen de griep. Truste dan maar!

vandaag mochten we om 14.30 weg van school :smile:
morgen mondeling Engels en om 15.00 auto rijden
20 februari tussen examen voor auto rijden

wordt het goed weer morgen?

Jeetje wat is het snel gegaan hier vadaag. Moest paar bladzijdes bijlezen :smiley:
Geen nieuws verder, vanavond maar niet naar de stad, veels te koud. Gewoon lekker binnen. Morgenmiddag nog werken en dan alweer weekend :thumbsup:

Ha kletskousen
*Jammer dat ik niet zoveel tijd heb om mee te klessebessen. Alleen 's avonds kan ik ff bijlezen, maar jullie zijn niet te stuiten.:finger: *
*Geeft niks hoor, gezellig, maar je hoort er toch nog wel bij als je niet elke dag 36 x post???:dope: *
Het blijft druk op m’n werk, het lijkt wel of het nooit ophoudt!
Eerlijk gezegd heb ik verleden week een sollicitatiegesprek gehad bij een groot hotel hier in de buurt. Was wel positief, maar ik heb nog niks gehoord. Hoop wel dat het doorgaat, want ik ben m’n werk een beetje zat aan het worden. En op mijn leeftijd (80 ofzo) valt het niet mee om nog wat anders te vinden. 'k hoop morgen wat te horen, maar ja, hoe langer het duurt, hoe minder hoop ik heb. :frowning: Maar goed, zo gauw ik iets weet horen jullie het als eerste!!
Op de weg viel het gelukkig mee vandaag, vanuit den Haag naar huisje toe. Eergisteren met die eerste sneeuwbui was het erger, toen heb ik 1,5 uur over gedaan om thuis te komen. :mad: Maar was vandaag wel mooi, ik zit op de 3e verdieping en kijk over een hoop daken uit, en een hele mooie kerk. Was even helemaal wit allemaal, net een plaatje, jammer dat ik geen fototoestel mee had.

Ik ga iedereen de groeten doen, op jullie belevenissen reageren is geen doen meer, jullie zijn lief allemaal!

3 maart Tarkan!!! 15 maart Istanbul!!! En dan hopelijk in mei of juni nog een x met manneke naar Turkije, maar dat hangt ook wel van De Baan af. We zien wel hoe het loopt.
Kusjes allemaal, Marja

@Miere011: Wat zeg je me nou? Je hebt het wel gehad met Sode***? :lol:

Ik kan me er wel wat van voorstellen hoor. Het is bij ons ook zo vaak zo hectisch, niet normaal meer. Ik hoop voor je, dat het wat wordt bij dat grote hotel. Toch niet die in… Noordwijk? :wink: Ach, wat is oud tegenwoordig? Sommige bedrijven hebben juist graag wat ervaren, dus wat oudere dames.

Nou succes ermee hoor!

Groetjes :wink:

ervaring komt met de jaren :wink:

Nee hoor Roanna, het ligt niet aan SO, maar meer aan het werk. En altijd te weinig tijd om te doen wat je moet doen, alles om de OG**** maar te vriend te houden, maar wij op de ā€œvloerā€ moeten het wel waarmaken.*
Ik doe dit nu 12 jaar, en ben wel toe aan iets anders. Maar ja, als het niet doorgaat blijf ik gewoon, hĆØ?

Goedemorgen deze morgen,

Bijna weekend,vandaag half dagje werken!!!De sneeuw is hier weer helemaal weg,maar hoor net dat er veel regen aan gaat komen,ach zo is er altijd wel wat…

Miere,Duim voor je dat ze gaan bellen voor het nieuwe baantje waar je op heb gesolliciteerd.

Dece,Alvast een goede reis morgen en veel plezier in Istanbul.

Goedemorgen,

Iedereen een fijne dag.
Ik ga zo slapen ben net terug van mijn werk.

Tot vanmiddag denk ik.
Groetjes jac

morning!!

@ jac, wel te rusten!!
@ jill, joehoeee…we zijn hier…deel 17…hoe is ie???

lekker werken…nog 7 uurtjes en weekend en dus: WK schaatsen. Ik heb dr zin in!!:beef:

Zo allemaal
Jullie hebben je gedragen gisteravond!!!

@Mierre: Ik hoop dat je die baan krijgt dus… En natuurlijk dat je met mannetje ook nog ffies genieten mag in jullie stadje…

@Bloemmie: Joeppie bijna WK…Spandoek nog gelukt?? Of toch de opblaasletters…

Wij gaan genieten dit weekend, morgen naar Beverwijk, en dan zondag met een vriendin naar een kralenshop met workshop en “s avonds lekker eten(kippestukjes uit de oven met patat!!!)

Tot straks