Tea Time 17!!

Hallo Iedereen,jill is weer boven water!!!
Bedankt voor jullie lieve reacties.

@Jac,heel veel sterkte voor de kleine,ik zal duimen dat alles goed komt.

@Bloem,mag ik jouw hantekening?Je bent nu immer een BN er!!!

@Sorry de rest ben ik even kwijt maar jullie zijn me allemaal even lief!!!

@Jill: fijn dat je er weer even bent!!

@Sev: dat niet zonder dieren kunnen ken ik. Zou ook zó graag een hondje willen. Je hecht je zo erg aan een beestje thuis. Ik hoop dat het allemaal toch nog goed gaat komen.

House Vision is erop, met Alanya erin. Krijg de kriebels!!! :smiley: :smiley:

@Jillie!!! Goed iets van je te horen…moet heeel vaak aan je denken dus… Of je er wel of niet bent, ik denk aan je! Hoop dat je vaak dit jaar langs komt(dan heb je weinig last namelijk!)

@Bloemmie: Je was er vaak vandaag, zelfs in Life and Cooking!!!

Ikke heb een leuke ketting gemaakt, met houten kralen, en geknoopt zeg maar, echt wel gaaf
Heb ook nog een `projectje´ meegenomen, heel grappig. Jacharon style met hangertjes eraan zeg maar hihi!

Tot morgen, ga zo naar bed

@beppie: fijn dat je een leuke dag hebt gehad, slaap lekker en tot morgen.

@jill…fijn dat je er weer bent…hoop dat je kunt blijven komen!! we missen je hoor…

@beppie…lijkt me leuk met die houten kralen…kan me alleen bij het knopen weinig voorstellen.

dadelijk uitslag van x factor kijken…
dan lkkr slapen…

xx

@filiz: wat denk jij dat de uitslag zal zijn?

@Filiz: Draad leg er een knoop in kraal erop knoop erin…stukje overslaan, knoop kraal knoop…tot je genoeg hebt…

@ Bep: Was je nog niet naar bed? :lol: Knap van je, zomaa even een ketting voor jezelf rijgen. Zal best mooi geworden zijn he?

@linda…ik had echt geen idee…want ik heb ze gister niet horen zingen.
wat had jij gedacht…?
anja eruit…wel te begrijpen…ben benieuwd naar volgende week!!

@beppie…hmm…klinkt eigenlijk wel logies ja. doe hem bij de meeting om;) kunnen wij hem bewonderen…

ik ga nu ook slapen…weltrusten allemaal en tot morgen

@filiz: had deze uitslag wel beetje verwacht. ga volgende week ook zeker weer kijken.

Ik ga ook slapen weltrusten allemaal. Spreek jullie morgen weer.

:biggrin:

zucht…!!!
HISTORISCH!!
zo gaaf zo vet, staan janken en klappen en juichen en zwaaien en volgens mij heb ik ook nog met een bord staan zwaaien(??) ikke was met cowgirlhoed mn vriendin was in het rood…kon niet alle borden zelf vasthouden natuurlijk…jammer dat ik er zelf geen seconde van heb gezien…misschien maar beter ook!! hahaha

een WR, in thialf, op de 10.000 meter, door sven en ons ireentje…het was zo mooi, zo prachtig, zo vet, zo leuk, zo gaaf
details…? kijk ook op www.caat4president.web-log.nl

@Bloem: Goed te lezen(en zien hihi) dat je een giga-weekend gehad hebt… Gewoon blijven ademhalen en doorgaan… maar houd het gevoel nog ffies vast ok!

Zo een nieuwe werkweek… ik mag nog rustig opstarten. Heb gisteravond nog een armband gemaakt, is echt heeeerlijk rustgevend. En das nodig op het moment. De sfeer in huis heeft het absolute nul-punt bereikt. Zolang we lekker saampjes zijn dan is er niets aan de hand, tot we tegen het moment aanlopen dat de puber thuis komt. Wij strak van spanning, hij komt binnen, strak van spanning hoe het nu in huis loopt, en BOEM!!! Heeeel gezellig!!!

Het komt wel een keertje goed denk ik, maar nog ff en ik ontplof zelf…en dat wil ik absoluut niet!

Allemaal een goede week gewenst

Goedemorgen Allemaal,

Bloem,dus je hebt heerlijk genoten,wat we hier allemaal wel verwacht hadden natuurlijk!!!

Bep,wat een gedoe nog steeds met jullie puber,is niet fijn om strak van de spanning te staan als hij thuis komt,hoop dat jullie snel een oplossing kunnen vinden en dat je er zelf niet aan onderdoor gaat.Wens je veel sterkte.

Voor iedereen een goed begin van de week gewenst!!!

Nog geen tijd gehad om bij te lezen.
Heb een gezellig druk weekend gehad, vanwege mijn verjaardag.
Nu er nog even 5 dagen tegenaanen dan…

Ik wens iedereen een heel plezierige week toe.

Nog 5 dagen.:wub:

Goeiemorgen allemaal ! Ikke vanmorgen geen school want de lerares is bevallen van een kindje! Lekker een uurtje langer mogen slapen :smiley:

Sev, geniet maar van je championship, ik ga je verslaan vandaag moehahahaha

13/02 Fransijn
14/02 Marion2
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

14/05 Besmile
20/05 Turkije-fan
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond

Zo, ff ge-update.

Goedemorgen dames.

@ Bep: Hou nog ff vol. Het is al bijna vakantie. :biggrin: Nou meid, sterkte ermee en hopenlijk komt er gauw de juiste oplossing voor.

Alle anderen ook weer een fijne school/werkdag en hen die thuis blijven ook weer een fijne dag gewenst.

Groetjes :wink:

Goeiemorgen!

@Beps: fijn dat je het sieraden maken zo leuk vind. Beetje ontspanning is altijd welkom, helemaal in deze situatie. Ik hoop dat er snel een oplossing komt, zo’n spanning lijkt me vreselijk.

@Bloem: idd lekker blijven nagenieten! Het zijn echt toppers :thumbsup: :king:

@Fransijn: nog even doorzetten en dan ga je!!! Wat een lekker gevoel of niet?

@Sev: altijd lekker zo’n uurtje langer blijven liggen. Is het een jongetje of meisje geworden?

@Beps: waag het niet :finger: heb er uren aan gezeten om tetris te verslaan, té veel miserie bij simongame en breakout ook uren aan verspilt in plaats van leren, kan je niet wachten tot woensdag ? haha heb dan mn examen gedaan en kan je dan terug kloppen, wacht maar, straks begin ik aan snake :stuck_out_tongue:

@Dia: Weet ik niet, iemand van het onthaal heeft me telefonisch verwittigd, we weten alleen dat ze bevallen zou zijn, maar wat het is blijft een verrassing tot een of andere leerkracht het ons verteld…

Pfff, mn dag is toch niet zo goed begonnen, belde mn tante net of mn moeder er niet was (ze is boodschappen doen) en dat ze slecht nieuws had, de dokter had haar opgebeld dat ze vrijdag al moet worden opgenomen, ze hebben iets gezien in haar borst, ik hoop zo dat het toch niet erg blijkt te zijn :frowning: Ze zat echt te huilen aan de telefoon en ik kon niets doen…