Hoi!
Vanaf medio eind augustus bied ik mijn Subaru Forester AWD Turbo Automaat uit 1999 met Nederlands kenteken te koop aan. Momenteel ben ik in Colombia op weg via Brazilië naar Buenos Aires en de geschatte eindstand zal rond de 185dz KM bedragen. De uitvoering is de meest volledige versie o.a. automaat, lederen bekleding, airco, stoelverwarming voor, el. ramen&spiegels en een XXL glazen open dak…
De auto is voor de reis e.e.a. aangepast met een 3mm stalen skidplate ter bescherming motor-en automaatcarter, getinte achterruiten (ca.5-10 maal sterker), zijramen voorzijde veiligheidsfolie (ca.50-60 maal sterker), General Grabber AT terreinbanden in een hogere maat 205/75R15 (50% offroad, 50% weg) resultaat meer bodemvrijheid, 2 volwaardige reservewielen met dezelfde banden, een elektrische lier voor ingeval ik vast zou geraken en verder een waslijst met losse accessoires.
Eind augustus vlieg ik vanuit Buenos Aires retour naar Nederland maar ik kan in overleg datum en plek van levering overeenkomen. Datum vanaf midden augustus. Qua locatie ongeveer 2.000km rondom Buenos Aires (bijv. São Paulo, Rio de Janeiro, Santiago de Chile of…)
Voor foto’s van de auto zie: http://elbart.nl/fotos/v/car/
Groeten,
Bart