Te koop: Nomad backpack 55 liter + transporthoes

Verleden jaar ben ik 4 weken op reis geweest door Indonesie en heb hiervoor een backpack aangeschaft. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik er achter ben gekomen geen echte backpacker te zijn, vandaar dat ik mijn backpack hier te koop wil aanbieden.

Omschrijving:
Nomad backpack met diverse compartimenten. Inclusief transporthoes voor veilig vervoer per vliegtuig/boot/taxi. Rugsysteem is makkelijk te verstellen specifically designed for women. Hoofdvak aan voorzijde toegankelijk (Frontloader), interne compressiebandjes, verborgen vak in klep, kissing sliders op frontloader en twee zijvakken voor drinkflessen.

Inhoud 55 liter
Gewicht 1,8 kg

Nieuwprijs backpack € 99,- nieuwprijs hoes € 19,95, en zijn beiden nog zo goed als nieuw. De prijs voor de rugzak + hoes is € 70,- wil je meer foto’s zien dan kun je me natuurlijk altijd mailen!

klinkt goed. Heb je misschien meer foto’s voor me?
En heb je aan de zijkant ook compartimenten met rits? Kan je daarnaast alleen via de voorkant in de backpack, of ook de bovenkant?

Groetjes

Hi Lisette,

De backpack heeft aan de zijkant geen compartimenten met rits, maar wel opbergvakjes. De backpack is aan de voorzijde volledig open te ritsen, maar kan ook aan de bovenzijde geopend worden (bovenlader). Als je mij jouw prive mail stuurt kan ik je nog wat meer foto’s versturen.

Groetjes Margit

Hoi Margit,

Zou je mij wat meer foto’s van je backpack kunnen mailen op [EMAIL=“reneesdm@hotmail.com”]reneesdm@hotmail.com?
Alvast bedankt!

Gr. Renee

Is de backpack nog beschikbaar? Ik zou graag het gewicht precies willen weten als hij nog beschikbaar is.
Gr. Aukje

Zelfde vraag als bovenstaande reageerder!