Te koop: 2 Tickets Madrid-Peru voor E750,-

Beste Lezer,

Ik ben een man van 29 jaar oud. Deze zomer heb ik een reis naar Cusco geboekt. Het plan was om daar een onbepaalde tijd heen te gaan. Helaas kunnen mijn ex en zoontje niet meer mee.

Ik heb dus twee tickets in de aanbieding. Het betreft een enkele reis van Madrid naar Cusco. Vetrek is op 12 juli en aankomst op 13 juli in Cusco. Er zal een overnachting zijn in Lima. De vliegmaatschappijen voor deze vlucht zijn Iberia airlines tot Lima en daarna LAN airlines.

Als iemand interesse heeft zou hij/zij dan willen mailen naar maarten@hotmail.com? We kunnen dan wellicht een keer ontmoeten om de overdracht te regelen.

Groetjes,

Maarten van Oeveren

Ooh, enkele reis. Tja, dat is nog best wel duur zou ik zeggen. Dan moet je nog van Ams naar Madrid en in Lima een ticket kopen voor de terugreis.
Maar Cusco is geweldig!
Succes met de verkoop!

Groetjes, Frank

Hoi Frank,

Een ticket Rotterdam-Madrid kost 70,- en voor de terugreis kun je ook nog redelijk goedkoop een ticket kopen via cheaptickets.nl. Volgens mij valt de prijs behoorlijk mee.

Het juiste email adres is overigens maartenvo@hotmail.com.

Groetjes, Maarten

Je boekt al voor 750 euro een retourtje vanaf Dusseldorf naar Lima, zonder tussenstop en fratsen. Dus 375 euro p.p. enkeltje is veeeeeeeel te duur.