Te koop 1.750.000 Vietnamese Dong

Hoi, Ik wil ze wel kopen hoor. Zou je ze kunnen opsturen? (ik denk niet dat dongs zo diefstalgevoelig zijn toch)
Hoeveel is dat eigenlijk?
Gr Rita

O ik zie nu dat er veel dongs te koop aangeboden worden !! Dus ik weet niet wie er nog wat heeft of is alles inmiddels verkocht?
Volgens mijn omrekenaar is 1750.000 trouwens 63 euro.

De mijne zijn ondertussen verkocht.
Bedankt voor de belangstelling,
Michel

Hallo allemaal,

Ben tijdens het opruimen 6.290.000 Vietnamese Dong tegengekomen, ging voorheen altijd veel naar Vietnam, maar voorlopig iig niet en zal deze graag willen doorverkopen.
Op XE.com is de marktwaarde 6,290,000.00 VND = 224.288 EUR , maar ik verkoop ze graag voor 200 EUR.

Mvg,

Neil

Beste Neil
ik wil ze wel overnemen
graag even via prive bericht je bank rek nr
mvg Peter

Beste allemaal,

Ik ben toch wel met enige spoed op zoek naar iemand die nog Vietnamese Dong van een reis over heeft. Mocht iemand nog een redelijk bedrag aan Dong hebben dan neem ik het erg graag van je over.

Groeten, Ferry

Hoi Neil,

Ik wil ze best van je overkopen. Je kan me prive een bericht sturen erover.

Met warme groet,
Tolunay

• Updated - - -
      • Updated - - -

Zijn er mensen die nog Vietnamese Dong over hebben?

Dan ben ik geinteresseerd om ze over te kopen.

Met warme groet,
Tolunay

Ik ga in december/januari met mijn vrouw op vakantie naar Cambodja en Vietnam en ben - evenals veel mensen hierboven - erg geĆÆnteresseerd in het overnemen van VND.
Aangezien we Vietnam binnenkomen vanuit Cambodja, via de grensovergang bij Le Thanh (dichtsbijzijnde grotere plaats is Pleiku), zou ook een kleine hoeveelheid al ongelofelijk kunnen helpen, zodat het wellicht makkelijker voor ons is om de bus naar Pleiku te betalen of de taxi naar ons hotel na aankomst in Pleiku.

(Wellicht gaat dit ook middels USD prima in die regio. Mocht iemand daar info over hebben, dan houd ik me ook aanbevolen.)

Bij voorbaat dank voor het sturen van een pm of het reageren op dit bericht wanneer je VND over hebt, dan wel wanneer je informatie hebt over de acceptatie van USD rond Le Thanh en Pleiku (misschien niet zo’n probleem, maar ik zonder nadere kennis neem ik liever het zekere voor het onzekere).

Hallo Martijn,

VND is natuurlijk altijd handig, maar met de USD kan je ook overal betalen.
Zorg dan wel dat je niet te grote biljetten hebt, anders kan het wel eens moeilijk worden met wisselgeld.

gr.
Ton.

1 like

Bedankt, Ton, voor de informatie!
Ik denk dat ik dan maar geen verdere moeite neem om VND aan te schaffen, aangezien ik op een ander draadje las dat de oude biljetten er misschien uit gaan per 1 januari 2014. Zal je net zien dat ik dan met oude biljetten kom te zitten. :slight_smile:
Bovendien, omdat we de weken voor aankomst in Vietnam in Cambodja zijn, zullen we wel voldoende USD in kleine coupures op zak hebben tegen die tijd.

Zijn de Dong’s nog te koop? Groet Liesbeth