Te koop 1.750.000 Vietnamese Dong

Hallo allen,

1 euro zit rond de VND 27000; kan wat minder of meer zijn natuurlijk.

Je kan je overgebleven Dongs overal in Saigon terugwisselen tegen dollars of euro’s, maar tegen een zeer nadelige koers.

Je kan wel op het vliegveld, ook in de internationale terminal met VND betalen. Ook voor de souverniers om alles op te maken. Prijzen staan er ook in VND bij naast de dollar prijs.

Ik zou adviseren om op de laatste dag je VND dus op te maken ( zorg dus dat je niet teveel hebt gepind of gewisseld) en de rest van de dag en op het vliegveld in dollars te betalen.

gr
Ton.

Heeft nog iemand vietnamese dong over?
Wij zijn wel geinteresseerd!!

gr moniek

Ja,als we dan toch bezig zijn : ook ik neem graag uw overgebleven dongetjes over.Wel graag reageren voor half mei:chin:

Ik ben ook net terug uit Vietnam en heb ook nog een 1miljoen Dong over.
Iemand interesse? Ik woon in Tilburg.

Groetjes

Beetje te ver, ik woon in genk belgie. 1 euro is voor het moment 30.000 en een beetje.

Groetes,

Sandro

Hey Frederique,

Ik ga in november naar Vietnam en heb misschien wel interesse. Hoeveel wil je er voor hebben?

Ik heb ook nog 2.016.500 Vietnamese dong over.
Iemand interesse om deze over te kopen?

Greetsz JT

1 like

Ik probeer het ook nog even.
Iemand nog Dongetjes te koop??? :chin:

Ik heb nog (slechts) 500.000 dong, maar ik zou ze wel graag kwijt raken! Kan in de buurt van Maastricht, Nijmegen of Utrecht of via de post.

Net te laat, vandaag gearriveerd in Hanoi en de pinautomaat in overvloed.
Maar lukt vast wel iemand er voor te vinden.

Groetjes

Beste mensen,

Ook ik heb nog Vietnamese Dong in de aanbieding: 1.500.000 plus nog wat kleingeld. Ophalen kan in Tilburg, of via de post. Iemand interesse?

zeg maar wat je ervoor wil hebben
NIjmegen of (liever) Utrecht

Wie o wie heeft er nog wat Vietnamese dong in huis? Liefst in de buurt van Den Haag of Utrecht! Mijn dank is groot :slight_smile:

Hallo allemaal,

ik ben net terug uit Vietnam en heb nog 1.900.000 VND over.
Gaat er toevallig iemand naar Vietnam die dit wil overkopen?

Groetjes,

Tessa

Hoi Tessa,

Mocht iemand het willen overkopen, hoeveel vraag je er dan voor? Even als forumbeheerder je helpen :wink:

Hoop dat je reacties krijgt! Heb je een fijne reis gehad in Vietnam?

Groetjes, Anne

Hoi Anne,

de waarde van 1900.000 VND is 72,36 euro, dus ik vraag er 70 euro voor.
Vietnam was geweldig! Bedankt voor je reactie.

Groetjes, Tessa

Hallo,

Wij hebben nog ruim 3 miljoen Vietnamese Dong van een vakantie vorige zomer, 3.270.000 om precies te zijn. Ze zijn 116 euro waard, maar we hoeven er maar € 100 voor te hebben.

Zijn hier toevallig nog gegadigden voor?

Groet,
Michel

Hoi Michel,

Ik heb wel interesse. Ik vertrek volgende maand naar Viet nam.
Waar woon je?

Groet,
Cees

Hoi Cees,

Ik woon in Amersfoort. Lekker centraal, dus. Hopelijk ook voor jou.

Groet,
Michel