Vietnameze Dong aangeboden

Beste reizigers,

Ik ben zojuist teruggekomen in Den Haag van 6 weken Vietnam en heb zo’n slordige 750.000 Dong (+/-28 euro) meegenomen. Deze kon ik helaas niet inwissellen in China of waar dan ook ter wereld.
Dus een tip als je gaat reizen in Azie :wink:

Voor een goeie prijs (20 euro) zijn de Dongs voor jou!

Of je komt ze halen in Den Haag of ik stuur ze op…

Groet,

Pepijn

Hoi Pepijn,

Zelf ga ik niet binnenkort naar Vietnam, maar misschien zijn er andere gegadigden?

Groetjes,

Anne

Tot op heden zijn er geen andere gegadigden dus als je ze wilt overnemen moeten we even wat afspreken.

groet,

Pepijn

Volgens mij mag je het officieel niet in of uitvoeren.
Ik heb er zelf echter nooit problemen mee gehad, maar toch…

Helaas ga ik dit jaar niet!

Dat klopt volgens mij ja. Ik had mijn laatste centen aan een goed doel gegeven, dus heb niets hoeven uitvoeren.

@Pepijn: ik vroeg me af of er nog iemand was die wilde reageren. Zelf heb ik op dit moment geen behoefte aan de Dong, helaas.

Groetjes,

Anne

Geen probleem, die 750.000 Dong gaan voorlopig nergens heen. Als er geen gegadigden zijn dan geef ik ze aan een vriend van mij die woont in Vietnam en even op bezoek komt in de zomer.

Groet!

Hoi Pekingduck,
Beetje een longshot maar als je die Dongs nog hebt, dan wil ik ze best overnemen.

Met warme groet

Hallo Pepijn,

Wij gaan eind december naar Vietnam en willen de Dong wel van je overnemen. Half november komen we naar Den Haag en zouden ze dan eventueel kunnen ophalen.

Met vriendelijke groet, Friezin

Zijn de Dong’s nog te koop? Groet Liesbeth