5,3 miljoen Vietnamese Dong te koop

Hallo,

Na een tijd door oa Vietnam te hebben gereisd, ben ik net weer terug in Nederland. Aangezien het niet mogelijk blijkt om hier in NL je Vietnamese Dong om te wisselen voor euro’s, bied ik dit te koop aan. Ideaal als je bijvoorbeeld binnenkort op reis gaat naar Vietnam. Het gaat om een bedrag van 5,3 miljoen VND.
Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Lies

hallo lies ja zeker heb ik intresse in die dongs daar we volgend jaar naar Vietnam gaan voor 2 maanden,
maar ja ben van belgie zal moeilijk zijn en opsturen is gevaarlijk denk ik

en heb je een fijne reis gehad en kun je echte tips geven bedankt

Hoi Lies
Wat is de waarde is euro’s
Groet Rianne

Via Wereldwijzer app

Hallo Jose,

Ik woon zelf in Groningen, dus dat is helaas wel een stukje weg van België.
Ik heb het ontzettend leuk gehad in Vietnam. Zelf vond ik met name Centraal Vietnam (Hoi An, Hue) en het noorden (Sapa en de kleine dorpjes in het noorden) echt heel erg mooi. Veel plezier volgend jaar met jullie reis!

• Updated - - -

Hallo Rianne,

De waarde in euro’s is €187 momenteel.

Hoi Lies
Ik ga in jan a.s. eerst een maand naar Cambodja en daarna door naar Vietnam
Als ik tegen die tijd nog interesse heb en jij hebt de Dong nog steeds wil ik ze graag overnemen.
Ik las jouw vorige reactie wat jij leuk vond in Vietnam, heb je nog aanvullingen bv. hoe je reisde welk vervoer en hoelang je daar bent geweest, ook wil ik de laatste week aan het strand uitrusten, want in CB doe ik vrijwilligerswerk.
Ben benieuwd,
Groetjes Rianne

Via Wereldwijzer app

Hallo Lies,
Ik wil ze wel overnemen, maar heb ze als t kan snel nodig
mvg
Peter

Het geld is verkocht!

Hoi Rianne,
In Vietnam hebben we met name veel met de nachttrein gereisd. Dit is in Vietnam echt heel makkelijk te doen en vond de nachttrein over het algemeen comfortabeler dan de nachtbus. Over het algemeen waren we een aantal dagen op dezelfde plek, alleen rond Sapa zijn we langer geweest, omdat we dat echt super mooi en chill vonden. Qua strand vond ik met name Mui Ne zeer aan te raden en Halong Bay ook (daar is niet echt een heel mooi strand, maar een cruise daar is wel echt de moeite waard en dan kom je wel op eilandjes met een mooi strand). Veel plezier daar!
Groetjes Lies

Hoi Lies
Bedankt voor jouw antwoord. Dat is interessant om mee te nemen op mijn reis,
Hartelijke groet Rianne

Via Wereldwijzer app