Is iemand op de hoogte van de huidige taxitarieven in Jakarta? Toen wij bij de boeking van het hotel vroegen hoeveel de Airport shuttle zou kosten, werd ons een bedrag van IR 250.000,-- medegedeeld. Na een aantal weken besloten we te bevestigen, dat we daarvan gebruik wilden maken. We kregen een mailtje terug, dat het mogelijk was, maar de prijs was intussen wel gestegen tot ID 380.000.–!! Het hotel ligt ongeveer 35 Minuten verwijderd van de luchthaven en ik begrijp, dat verkeersdrukte en tolwegen van invloed zijn. Een verhoging van 50% in een paar weken tijd bevreemdt ons toch wel. Is dit aan de werkelijkheid gerelateerd?
Wie kann hier iets over vertellen.
B.v.d.
Bruce
De laatste benzine verhoging in Indosie was volgens mij in juni dit jaar. Voor zover ik weet zijn er hierna geen verhogingen meer geweest. De prijs kan te maken hebben met het type auto dat ze ter beschikking hebben. De huur van een Avanza is bijvoorbeeld goedkoper dan een Luxio. Ik kan een transfer van de luchthaven naar elk gewenst hotel in Jakarta organiseren voor 27 Euro (incl benzine, tolweg & parkeergelden). Voor meer informatie zie de website www.yogyakarta.nl