Taxi kosten vliegveld Jakarta-Bogor

Hoi,

Wij landen 11 juli 2010 om 18.00 uur in Jakarta. We willen gelijk door rijden met de taxi naar Bogor. Wat zijn ongeveer de kosten van een taxi?
Zijn er genoeg taxi’s op dat tijdstip bij het vliegveld?

Groeten Martine

er zijn altijd teksi te over.
vanaf vrijwel elke airport wordt met coupons gereden-je betaalt vooraf aan een bureeltje-dat staat wel duidelijk aangegeven. Vraag voor alle zekerheid dan na of de tols zijn inklusif of niet.

En hoe lang is de rit vliegveld - Bogor ongeveer? Ik twijfel zelf ook om direct door te gaan naar Bogor of om toch eerst een nachtje Jakarta te doen. Ben dus ook erg benieuwd naar afstand vliegveld - Jakarte centrum. De reden waarom ik het vraag: we reizen met ons zoontje van 1,5 jaar en willen na aankomst eigenlijk linea recta hotel opzoeken.

In Jakarta en in het algemeen in Indonesie moet je afstanden in tijd gaan rekenen. In Jakarta kan je in het spitsuur een uur over een kilometer doen. Je bent trouwens sneller in Bogor vanaf het vliegveld dan in het centrum van Jakarta. Vanaf Jakarta loopt er een tolweg naar Bogor.

Vliegveld Jakarta - Mercure hotel Rekso in Jakarta koste ons 60 minuten.
3 x tol moeten betalen. Kost niet veel - kwam wel bij taxi rit. Wij hebben gewoon Blubird taxi genomen. Werkt gewoon op meter - correct en goed.
Taxi in Indonesie zijn spotgoedkoop.

Jakarta -Bogor met luxe trein gedaan, kost uur maar met koffers en klein kind niet aan te raden. Als juli direct naar Bogor willen, gewoon Blubird taxi nemen.
Snel en Direct. Anders na vermoeiende vlucht uit Europa overnachting vlakbij de luchthaven maken en volgende dag met Blubird taxi naar juli bestemming gaan.

MartineO,
Wij vertrekken ,een gezin met 2 kids , einde deze maand naar Java en landen ook in Jakarta .
Wij denken er ook aan om onze eerste nacht door te brengen in Bogor ,dus is mijn vraag :
is het mee gevallen ,de rit van uit INT.airport Jakarta rechtstreeks naar Bogor ,weet je nog wat je moest betalen en ben je met de taxi gegaan ?
Maxcorso

Ik ben zelf niet met taxi van de luchthaven-jakarta naar Bogor gegaan.
Lees bericht van: serikambelo = precies zoals het is!
Wij zijn altijd vanaf de luchthaven naar het Mercure hotel in Jakarta gegaan.
1 uur rijden - 3 x een tol poort tegen gekomen. Prijs weet ik niet precies meer. Dacht omgerekend 12 - 15 €. Kortom voor Nederlandse begrippen spotgoedkoop. Neem Bluebird taxi - heeft gewoon goede meter, correcte chauffeur en dito auto. (toyota). Zorg voordat je taxi instapt eerst wat geld gepind hebt. Loop dan naar buiten en vraag naar Bluebird. Je wordt bij het betreden van de aankomst hal direct door verschillende mensen aangesproken/aan je getrokken. Taxi sir/ You need transport etc. Niet twijfelen en gewoon naar de Bluebird taxi vragen! Zie ook is hun site:www.bluebirdgroup.com

Beste Martine,

Ik lees dat je 11 juli vertrekt/aankomt dus ik kan je nog vertellen dat er een Damri bus rijdt vanaf het vliegveld naar Bogor.
De kosten zijn circa 25.000 RPH per pers.
Het is een hele luxe bus met aircondition. Hij staat aan de overkant van de weg als je uitgang vh vliegveld uitkomt.
Normaal doe je er 2 uur over, maar in het spitsuur kan het een uur langer zijn.

In Bogor kom je op een taxistandplaats uit, waar je vervolgens een taxi kan nemen naar je bestemming. ( hiervoor ben je wel meer geld kwijt dan de DAMRI

Groet
Paul

hallo allemaal ben nieuw hier,
vraag van mij ,hoe kan ik vanaf de airport naar blok m gaan met 10 personen
hoe lang duur t en hoeveel kost t
en goede hotel dicht bij blok m hoeveel kost t
wie kan t beantwoorden

Bedoel je blok M in Jakarta ?

ja

Het hangt natuurlijk af van het tijdstip .Reken ruim een uur en in het spitsuur kandat tot 2:30u duren .
Het zal waarschijnlijk de eerste keer zijn dat jullie naar Jakarta gaan .
Met het transjakarta bussysteem.Hier rij je voor 0.30€ cent /pp .En is tevens ook snel ,want ze hebben hun eigen rijstroken in de stad .
Dan zou je kijken waar deze bussen het kortste in de richting van de
luchthaven komen en daar zou je dan een taxi moeten naar toe nemen .
Het lijkt misschien ingewikkeld maar het valt goed mee .
Hier onder een link hier voor !
http://www.rutebusway.com/

Dit is het snelste en het goedkoopste !:chin:

wie kan me aanbevelen een hotel 2 a 3 sterren bij blok m

Het ging hier over taxikosten maar ok, hier een link…

Kan iemand mij vertellen wat Blok M is? ik ga namelijk begin Januari ook naar Jakarta (3 nachten)… bedoeling is dat ik vanuit Jakarta een 1dag excursie ga ondernemen naar Bogor…

grtss

Bijgaand een link over Blok M

http://www.jakartablokm.com/

:wereld:

Hello. taxi naar Bogor zou zijn 368750 Rupiah (30 Euro). Er zijn meer bestemming ook op deze link. Van en naar de luchthaven. Ook uit uw regio. Met een vaste prijs, met of zonder verkeer.
http://www.taxi2airport.com/transfer/indonesia/jakarta---soekarno-hatta-international-airport/to