Taxikosten!?

Heeft iemand enig idee wat de kosten voor een taxi zijn? Wij moeten van het vliegveld HATO naar het Recompensa Park, dat is ongeveer 20 minuten rijden (op de weg van Santa Rosa). Wij twijfelen nog of we een auto willen huren en dan vanaf het vliegveld zelf naar ons huis te rijden of dat we de eerste dag toch met een taxi gaan. We komen namelijk pas rond 19:00 uur en kennen de weg niet en zeker niet in het donker … Maar heb geen idee wat de taxi’s een beetje kosten.

taxi is helmaal niet duur gewoon van te voren een prijs afspreken maar niet meer dan 20 gulden pp betalen.

veel plezier

groetjes

van vliegveld naar recompensa park kost je USD 50 maar kan ook iets meer zijn. Maar het is best een stuk rijden. Met hoeveel mensen zijn jullie dan?

We zijn met zijn tweetjes … Ik heb al een taxibedrijf aangeschreven en die gaf ook aan rond de 50 USD. Volgens de website van Recompensa ligt het 20 minuten rijden van het vliegveld. Volgens de taxi minstens een half uur en jij geeft ook aan dat het een eind rijden is. Hmm … ben benieuwd. Als we maar niet in de middle of nowhere terecht komen daar! Volgens de gegevens is het ook maar 10 minuten naar Willemstad, maar das misschien ook een stukje meer dan? Weet je dat toevallig?

Hoi, ik kan je zeggen dat het geen 10 minuten is vanaf het park naar de stad. Ik denk ongeveer 15 minuten. Maar dat is wanneer het heel rustig is. Succes. Het park zit op de verlengde van de Sta. Rosaweg.

Hmm mja websites van parken maken het altijd wat mooier dan het is he :slight_smile: Er staat idd vermeld dat het 20 minuten van het vliegveld is en 10 minuten van Willemstad. Dat vond ik wel handig als ik met het openbaar vervoer zou moeten. Nou ja we zien wel …

Hoi,

Met hoeveel mensen zijn jullie? Groet,

R. Advokaat

Met zijn tweeen! Ik heb je mailtje gehad, dank :slight_smile: