Taxi vanaf argentijnse kant naar foz do iguacu airport

Hoi,

Aanstaande zaterdag vliegen wij van Iguazu Brazilie naar Sao Paulo. Weet iemand een betrouwbare taxi/chauffeur om ons van het Hostel inn aan de Argentijnse kant naar het vliegveld aan de Braziliaanse kant te brengen? Zodat we die van te voren al kunnen boeken. Hoeveel tijd moeten we rekenen om de grens over te gaan en wat zijn ongeveer de kosten? We vliegen om twaalf uur 's- middags.

Vraag twee we hebben in Sao Paulo 1 uur en 50 min overstap tijd. Heeft iemand deze route al eens gedaan en tips hoe we zo snel mogelijk bij onze vlucht naar Europa (AirEurope) kunnen komen? Ik maak me een beetje druk over de overstaptijd!

Super bedankt!

Iris ik denk dat je dat het beste aan de receptie van je hostel kan vragen die weten dat precies en ze kunnen voor jou een remise (taxi met vooraf vastgestelde prijs) boeken.
Moet je op het vliegveld van Sao Paulo overstappen op je vlucht naar Europa? Als er geen vertraging is van je eerste vlucht lijkt me bijna 2 uur toch genoeg? Anders zou je dat kunnen vragen aan de stewardess op je eerste vlucht? Succes ermee!