Mijn mijn ATW ticket ga ik oa van lima naar iguazu en naar rio. Nu is mijn vluchtschema aangepast en nu kom ik pas om 20.30 uur aan ipv vroeg in de middag zoals het eerst was. Mijn oorspronkelijke plan was:
op de middag van aankomst naar de argentijnse kant gaan met de bus, daar overnachten, volgende dag rond kijken, wandelen etc, einde middag of volgende ochtend naar braziliaanse kant. Daar kijken en in de namiddag naar rio.
Nu kom ik pas laat aan dus dan wordt het toch weer anders. Kan bovenstaande nog of wordt het wel heel krap? Hoelang doe je er ongeveer over om vanaf het vliegveld (braziliaanse kant) met de bus aan de argentijnse kant te komen?
Als ik het goed heb dan heb je nu 1 1/2 dag voor Iguazu?
Precies genoeg om de volle dag de argentijnse kant te bezoeken en de halve dag aan de braziliaanse kant te besteden.
Nee sorry, heb in 2006 de taxi gepakt en weet niet meer hoe lang dat duurde. En 2 jaar geleden met de bus via Paraguay en dat duurt het langst vanwege alle goederen die de grens over gaan.
Volgens mij scheelt het niet zo veel in prijs als je alles zelf regelt of via het hostel, omdat je dan ook transportkosten deelt.