Hoi allemaal,
Ik ben Sander, 26 jaar, woonachtig en werkzaam in Hilversum. Weer een tijdje single en dus alleen op vakantie deze zomer. Nu ben ik niet gebonden aan de zomervakantie en heb daarom besloten pas in het naseizoen weg te gaan.
Uiteindelijk gekozen voor Taormina vanwege de Zuidelijke ligging, prijs/kwaliteit en het feit dat het Italië is natuurlijk! Ik ben nogal dol op het land en spreek een beetje de taal, vandaar dat ik het erg leuk vind om mijn Italiaans weer wat op te halen als ik er ben.
Normaal gesproken bestaat een zomervakantie voor mij uit liggen aan het strand/zwembad met een goed boek en muziek. Af en toe een plons in het water, lekker eten en drinken. Na een paar dagen heb je dat ook wel weer gehad en dan ga ik meestal toch de omliggende plaatjes een beetje verkennen. Mijn vakantie ligt dus al helemaal vast, dus ik zoek niet iemand om mee te reizen of de accomodatie te delen.
Wel zoek ik iemand die ook in Taormina is rond deze periode (18 septeber t/m 2 oktober) en die het leuk vindt om wellicht 's avonds wat te ondernemen of overdag wat sightseeing te doen of gewoon een drankje te nuttigen.
Ik weet, ik ben er lekker vroeg bij, maar wellicht kunnen we dan ervoor ook nog eens kennismaken…
Gr. Sander