Zomervakantie tenerife 2018

Aangenaam , manon. 23 jaar.

Ik ben opzoek naar iemand m/v tussen de 20 en 30 die met mij meewil naar tenerife . Met zn 2 of een groepje maakt niet uit.

Wil dit zomer gewoon graag keer naar tenerife. 1 of 2 weken. Ik hou van dingen doen maar ook af en toe lekker lui dagje aan het strand of zwembad.

Het Siam park staat zoiezo nog op mijn “bucketlist”

Helaas kom ik op een leeftijd waardoor vrienden samen gaan wonen en dan heen tijd hebben. Of geen geld. Waardoor ik on pricipe alleen ben en het leuk vind om het op zo manier te proberen. En ik hier leuke mensen ontmoet die met mij meewillen :smile:

Dus als dit jou aanspreekt doe een reactie of stuur mij een berichtje en wie weet!

Hai hai
leuk idee ik ben gezellige meiwel wat ouder maar net zoveel lol ik hetken me in jou sitiatie wat zo zit ik ook zoek iemand voor mei omdat de zomer maanden erg duur en druk zijn
grt mar

Hoi hoi, ik zoek eigenlijk ook iemand voor een leuke vakantie welke periode maakt niet veel uit en Tenerife wil ik zelf ook graag is zien… Dus in Mei of in de zomer kan wat mij betreft beide;)

Hoi Manon, lijkt mij erg leuk om naar Tenerife te gaan. Ik ben er wel eerder geweest. Je kan je daar goed vermaken en lekker luieren en zonnen natuurlijk. Wilde altijd nog een keer terug gaan. Lijkt me leuk om wat van je te horen.

Groetjes Suus