Reisgenoot gezocht Last minute Tenerife

Hoi, ik heb al geboekt, heb toch besloten alleen met mijn dochter te gaan.
Ik ga nu maandag al weg i.v.m. priveomstandigheden. Helaas niet naar Tenerife. :frowning:
Wel bedankt voor de reacties, ik had dat niet verwacht.

Hallo,

Ik zou ook heel graag binnekort er even tussen uit willen… liefst naar een zonnige plek… dus ik vroeg mij af wanneer jij op reis wil gaan ? En hoeveel graden het in Tenerife is…

Ik dacht op reis te gaan ergens midden februari zodat ik zeker kan zijn van de zon… zelf ben ik heel flexibel, ik ben nl. studente en kan gemakkelijk even de lessen missen.

wat informatie over mezelf: ik ben 23 jaar, studente, woon in Brussel, ik heb momenteel ook behoefte aan ontspanning, lekker op het strand liggen, en gewoon genieten !

Ik zou ook heel graag even tussen uit gaan. Waar heen maakt me niet uit.:zon02:

Ik wil er ook heel graag even tussenuit (ben een 24 jarige meid) en ik wil ook heel graag naar Tenerife:) Alleen naast zonnen en alleen op het strand liggen dus, zou ik het ook erg leuk vinden om een excursie te doen en een dorpje/stadje te bekijken en shoppen enzo…Lijkt jou/jullie dat ook wat??
Groetjes!!!

Hallo ,

zoek nog een dame om naar Canaria te gaan, begin februari, gewoon lekker aan t zwembad, rondje Playa te lopen, samen gezellig eten.

zoek dus maatje voor weekje vakantie.

John

Tof dat er al zo snel veel reactie is gekomen :nod:

Maar zeg waar is pocaatje ?

Ik zou ook graag de gemiddelde temperatuur in Tenerife willen weten… iemand enig idee ? Want van Egypte weet ik wel dat het met wat geluk tot 30 kan oplopen…

Hier ben ik, er is een paar dagen erg veel gebeurd waardoor ik sneller moet vertrekken.
Misschien kunnen jullie elkaar vinden om alsnog er tussen uit te gaan.
Ik vind het wel jammer hoor!