Wij willen met de Kerst naar een Tango Dinner Show in BA. Kan iemand er eentje aanbevelen? Of weet iemand een website waar ik het kan boeken? Ik heb zelf de website BsAs4U gevonden en die biedt shows aan voor 100 euro bij Sabor a Tango en El Viejo Almacen… Kent iemand deze?
Wij bieden Sabor a Tango aan aan onze klanten, het leuke is dat je vooraf een uurtje les krijgt in de beginselen van de tango. Daarnaast geldt er ´canilla libre´, ofwel: onbeperkt wijn/bier/fris, voor Hollanders altijd erg prettig Ook de transfers zijn inbegrepen in de prijs, mits je redelijk in het centrum verblijft. Bij Sabor a Tango zijn de tafeltjes ook los, terwijl ze bij veel salons alleen maar grote lange tafels hebt waardoor je met vreemden aan tafel zit.
Ik heb nog niet de tarieven en het programma voor de kerstavond binnen, maar als ik ze krijg zal ik ze hier melden.
Iemand nog andere leuke ideeen wat te doen op Kerstavond in BA?
Een tango-show lijkt mij overigens heel leuk, maar dan niet dat ik aan lange tafels continu in mijn handen zit te klappen…
Ik ben samen met mijn vriend in BA met Kerst, en we hebben begrepen dat veel eetgelegenheden gesloten zijn aangezien de meeste mensen naar familie gaan. Of weet iemand of er wel gewoon restaurantjes open zijn?
(En ach ja, anders gewoon zelf een kerstdinertje knutselen… )
Volgens mijn Argentijnse vriendin (afkomstig uit BA en liefhebster) ga je voor de pure tango en de groten daarin naar Bar El Chino. http://www.barelchinofilm.com.ar/bar.html , om te luisteren of om te dansen… onder de liefhebbers een begrip daar, en niet louter gericht op de buitenlandse tourist. Ik spreek overigens niet uit eigen ervaring, maar als ik haar goed begrepen heb gaat dat niet lang duren
Voor de kerst is ook zij niet 100% zeker… dus contact opnemen.