Talenschool Puerto Viejo

Ik ben van plan om in januari een aantal weken spaans te gaan leren in Puerto Viejo, heeft iemand hier ervaring mee of eventuele andere suggesties! Heb overigens een zeer goedkope optie gevonden via http://www.spanish-language-travels.com/CostaRica.htm! Kent iemand deze website en is het betrouwbaar?

Ik ken de talenschool niet, maar ik zou niet voor puerto viejo gaan. Ik vond dit niet de meest bijzondere kustplaats in Costa Rica, maar goed, smaken verschillen! Het is wel heel erg in trek bij backpackers, dus je bent er niet de enige :slight_smile:

Ik ben nu in Costa Rica, ook om spaans te leren en heb gehoord dat Puerto Viejo heel leuk is. Andere aanrader is Intercultura, de campus aan het strand is in Samara… paradijs! Succes met je keuze :dag:

Hoi, ik ben ook aan het zoeken naar een talenschool die ook een beetje betaalbaar is. Deze is in vergelijking met de rest wel heel goedkoop. Ik heb verder ook van niemand (in eerdere berichten) iets gelezen over deze talenschool. Jij tot nu toe wel? Of heb je al iets anders gevonden?

Een leuke talenschool in Costa Rica is ook Spanish by the River in Turrialba (binnenland). Er is accommodatie direct bij de school, of in gastgezinnen. En de school heeft nog 2 zusterscholen in Panama (la Boquette en Bocas). Ook regelen ze vrijwilligerswerk voor je, als je dat zou willen. Je kan dan gewoon in de accommodatie van de school blijven wonen.
Ik heb er goede ervaring mee.
Heleen