Talenschool in Santa Cruz

Dag allemaal!

Ik vertrek aankomende zondag voor 7 maanden naar Zuid Amerika.

Ik begin in Santa Cruz, Bolivia en vroeg me af of iemand ervaring heeft met een goede talenschool waar ik de eerste 2 weken een Spaanse cursus kan volgen.

Alvast bedankt!!!

Groetjes marjolein

Weet je dat wel zeker? Santa Cruz staat niet bekend als de prettigste stad van Bolivia. Ik denk dat je beter gelijk door kunt gaan naar Sucre, of desnoods Cochabamba (prettige stad maar niks te zien), en daar Spaanse les nemen. Beide steden hebben ook een vrij prettig klimaat (itt tot La Paz, en volgens mij ook Santa Cruz: erg vochtig en heet denk ik).

Ik verzeker je dat je beter naar Sucre kan gaan. Verreweg de mooiste stad in Bolivia, aangenaam klimaat en gastvrije mensen. Volop taalscholen en vrijwilligeswerk mogelijk bovendien!

Bedankt voor jullie reactie!

Ik ben vorig jaar ook in sucre geweest, mooie stad idd! Omdat ik 2 weken later in de pantanal moet zijn leek santa cruz mij handiger maar misschien dan toch maar naar Sucre terug als er in santa cruz niets te beleven valt!

Groetjes Marjolein

Zou ik ook zeggen inderdaad: doorreizen naar Sucre, als je daar geen zin in hebt naar La Paz. Santa Cruz is nou niet echt geweldig…