Hoi,
Ik zit er aan te denken om in Frankrijk een talencursus te gaan volgen voor een maand of 3. Bij sommige scholen bestaat de mogelijkheid om dat te combineren met werk. Heeft iemand hier ervaring mee of tips?
Bedankt!
Carlijn
Hoi,
Ik zit er aan te denken om in Frankrijk een talencursus te gaan volgen voor een maand of 3. Bij sommige scholen bestaat de mogelijkheid om dat te combineren met werk. Heeft iemand hier ervaring mee of tips?
Bedankt!
Carlijn
Hoi Carlijn,
Bij centre international antibes aan de Middellandse Zee hebben ze een Work-exchange-program (‘WEP’). Na een betaalde cursus van 2 weken kun je kiezen uit 4 constructies die varieren wat betreft aantal uur les, werken, wel/geen accomodatie etc. Ze verlangen dat je 3 maanden blijft, wat in jouw geval dus perfect uitkomt denk ik. (In de zomer kun je ook 2 maanden komen, maar dan moet je wrsch schoonmaakwerk doen.)
Hun website is www.cia-france.com. Als je belt/mailt (volhouden, het kan soms even duren voor je de juiste persoon aan de lijn krijgt) krijg je een heel document met informatie over het programma.
Ik weet helaas niet hoe het is, want kon zelf geen 3 maanden vrijmaken…
Succes ermee!
Femmy