Hey!
Ik ben een ‘meisje’ van 21 en ben sinds 9 juli afgestudeerd aan de P.A., maar voorlopig wil ik nog even niet voor de klas.
Ik heb afgelopen jaar gesolliciteerd bij Air France/KLM en ben de voorselectie door gekomen, nu is het wachten tot ik bij de KLM terecht kan. Aangezien dit nog wel even kan duren wil ik heel graag een paar maanden naar Frankrijk. Na wat zoeken bij verschillende organisaties, kwam ik er achter dat je in Antibes een cursus Frans kunt doen, waar je bij kunt werken. Het komt er dan op neer dat je je eerste 2 weken cursusgeld zelf betaalt, vervolgens ga je werken achter de schermen bij de organisatie (dit kan op veel verschillende gebieden, ligt aan je ervaring en je niveau Frans) en hiervoor krijg je zelf dus geen geld, maar daar wordt je cursusgeld en onderdak van betaald! Dit leek mij de ideale oplossing, aangezien de rest van de opties vrij prijzig is. Je moet dan namelijk zelf je cursusgeld én onderdak betalen.
Was benieuwd of er meer mensen zijn die zoiets willen doen of misschien wel precies hetzelfde? Ik ben van plan om deze week sowieso even te bellen met een van de organisaties die dit regelt en hoop dan nog meer informatie te hebben over hoe en wat. Dus, als het je leuk lijkt hier contact over te hebben, of misschien zelfs samen te gaan, laat dan even een berichtje achter ![]()
Anouk