Take me with you! Zomer 2016

Hoii mede-reisgenoten

Heb jij ook al zo’n zin om komende zomer weer op reis te gaan, maar weet je nog niet met wie, tell me!
Ik heb zelf nog geen bestemming gekozen, simpelweg omdat ik niet kán kiezen (luxeproblemen) Haha
De 3 landen die steeds door mijn hoofd spoken zijn: Madagascar, Bhutan of Tanzania. Maar bijna alle overige landen op deze aardbol zijn ook van harte welkom!
Ik ben Dennis, een jongen van 21 jaar uit het (voor velen) “hoge” noorden.
De manier van reizen is voor mij backpacken met overnachtingen in hostels (luxe is aan mij in ieders geval niet besteed), met daarbij veel natuur/landschappen zien, steden, en culturen ontdekken in de kleinere dorpjes.
Zo af en toe eens een feestje? Graag! Maar ik ga niet op reis om elke dag brak wakker te worden.
Ben je dus nog op zoek naar een reisgenoot voor een periode van max. 4 weken rond juni/juli/augustus 2016? Vertel me waar je heen wilt en misschien kunnen we er samen een mooie reis van maken! Jongen of meisje doet mij er niet toe, zolang het maar klikt (;

Grtz

mag mei ook? Ik ga zelf voor 10 weken naar tanzania om in een ziekenhuis te lopen en daarna blijf ik nog zo een 2.5 week voor safari in het noorden en zanzibar. misschien kunnen we een deel overlappen en dat je zelf nog langer blijft?

Hey Chawa,

Leuk dat je reageerd! Maar voor mij zit mei er helaas niet in…
Toch alvast veel plezier en succes daar! Wordt vast een mooie ervaring :wink:

Hey,

Zoek je nog steeds iemand om mee te reizen?
Ik weet zelf niet of zo ver weg mij gaat lukken, maar kan altijd proberen.

Gr

Hee Dennjs,
Ik ben aan het kijken om deze zomer ongeveer 6 weken door Madagascar te reizen. Ik heb voor mezelf al wel een beetje in gedachten waar ik naartoe wil. Maar om 6 weken in m’n eentje te doen, daar twijfel ik nogal over.
Het lijkt me dus best leuk om samen eens te kijken of we misschien delen samen kunnen reizen of gewoon de 4 weken die jij hebt.
Groetjes Marleen