Tailor die naar nederland verstuurt

Hallo allemaal,

Heeft er iemand hier op het forum, ervaring met een tailor die costums en overhemden naar nederland verstuurt na het opgeven van mijn maten via de mail?

Wel 1 die te vertrouwen is en daadwerkelijk mijn bestelling ook verstuurd en goede kwaliteit levert tegen een aantrekkelijke prijs.

Hoor het graag

Grt dennis

Het maken duurt volgens mij niet zo lang. Hangt er vanaf hoelang je er bent, maar stel dat je het in Bangkok in het begin van je vakantie laat maken, kun je het op de terug weg ophalen.

Bedankt, maar dit bedoel ik niet. Ik weet dat ik overal in thailand een tailorshop binnen kan stappen en dat mijn bestelling dan na een aantal dagen klaar . Dit heb ik de afgelopen jaren dan ook gedaan. Echter gaat de reis dit jaar een keer niet naar thailand, dus wil ik het op “afstand” bestellen.

Aha, dan kan ik je niet helpen. Ik hoop iemand anders wel. Succes! ( en een prettige reis :slight_smile: )

Dave weet dat denk ik wel, hij woont in Bangkok… @krung thep

Of @georgesiam?

Nou de meeste goede tailers zitten in en rondom Sukhumvit Road. zie deze : http://www.sartodimoda.com/
Voor een goed pak betaal je al rond de 8000 bath komt nog natuurlijk bij het verzenden naar Nederland.
De kosten zijn afhankelijk van het gewicht,als je eventueel een pak laat maken vraag dan met welke maatschappij de goederen worden verzonden!
Gewoonlijk werken ze ginderachter met DHL voor pakketten die naar Europa worden verstuurd.

Dennis,
Heb je al een tailor gevonden?
Ik weet een goede betrouwbare tailor.
Groetjes
Jan

En laat tailors nou net iets zijn waar ik niks vanaf weet… Heb wel paar keer gehoord dat er in of bij het Ambassador Hotel een goede tailor zat, maar das ook alles wat ik weet…

Deze komt zelfs naar Nederland toe www.samsurin.com, nog makkelijker. Ik heb ooit zo’n 4 jaar geleden overhemden laten maken in de zaak zelf Sukhumvit soi 11 geloof ik.