Taalcursus + vrijwilligerswerk Venezuela

Hallo, :VENEZUELA

Begin juli vertrek ik naar Venezuela om daar een taalcursus Spaans te volgen (+/- 20 u per week) en om daar een aantal uren per dag vrijwilligerswerk te doen. (opbouwproject na een aardverschuiving) Dit ‘‘project’’ duurt 4 weken. Er zitten ook veel leuke outdooractiviteiten bij, zoals zeekayakken, abseilen en klimmen.
Hierna zou ik nog graag 2 weken zelf rondreizen door dit mooie land om ook de hoogste watervallen en bergen te bekijken en om wat te zien van de cultuur en wildlife.
Graag zou ik wat tips/informatie krijgen van mensen die wel eens in Venezuela zijn geweest of die van plan zijn om te gaan! (of zin hebben om mee te gaan:D)

Dankjullie!
Groetjes, Lineke

hee lineke,

ik ga ook naar Venezuela, ik vertrek 28 juni. ik begin in merida, maar weet nog niet zeker of ik daar ook blijf voor vrijwilligerswerk. ga jij toevallig ook via activity international? dan ga je zeker naar playa colorada? anyways misschien kunnen we een beetje contact houden en info uitwisselen als je t leuk vindt.

groetjes annemijn

Hey!
Ja dat lijkt me een goed plan. Heb je msn/mail? mijn adres is [EMAIL=“linusdupinus@hotmail.com”]linusdupinus@hotmail.com
Voeg me maar toe dan praten we daar even verder.
Leuk!

Groetjes, Lineke

beste linus,

is het ook mogelijk om langer te blijven dan een maand?
Ik vind 't namelijk een beetje kort

groetjes robbert

Hey ,

Met dit project blijf je een maand maar op de site van Activity International kun je wel meer projecten vinden waarbij je ook langer kunt blijven. Ben je van plan om die kant op te gaan? Ik vlieg op 24 augustus terug.

Groetjes Lineke