Taalcursus thai

Ben helaas weer terug vanuit Thailand, het was weer geweldig en zou zsm terug willen alleen moet er eerst weer wat geld verdient worden :frowning:
In die tijd lijkt het me leuk om de taal een beetje te leren. Had deze keer een woordenboekje bij me, maar dat is het toch niet echt. Zoek eigenlijk een simpele cursus (alle daagse praat is voldoende) het liefst op cd met spraak zodat ik er in de auto mee aan de slag kan. Mag NL-Thai, EN-Thai.

Zag op Studieplan een cursus die kwa prijs wel ok was, maar heeft iemand ervaring met zoiets?

:chin:Rob succes met het leren. ik zelf ken dat heimwee gevoel maar al te goed moet helaas tot oktober wachten dan ben ik weer in Thailand
groetjes fransjes
:thailand::cambodia:

hier 30 lessen van pimsleur thai is eng-thai is okay om je op weg te helpen

hier de link van pirate bay The Pirate Bay - The galaxy's most resilient bittorrent site

of

Bedankt! Is in ieder geval een begin. Zal het eens bekijken, maar of je die link zo mag posten … :wink:

En in oktober … jaloers, denk er over om m’n jaarlijkse 3 weekse vakantie om te gooien naar 2x 2 weken en in november te gaan als de ticketprijzen een beetje redelijk zijn, een jaar wachten op je vakantie is best lang zo met zo’n depri winter als afgelopen jaar :crybaby: