Taalcursus Sevilla: Mester of Enforex?

Hallo allemaal,

Ik wilde een taalcursus boeken bij het taalinstituut Mester in Sevilla (via Studytravel). Na wat googelen merk ik dat er veel mensen (via waarbenjij.nl of.nu) zijn die op hun blog’s klagen over de appartementen van Mester. Vies, oud, slechte staat…Het is een goedkopere school, dat wel. Voor het appartement en de cursus betaal je 1469 euro voor 8 weken.

Nu zag op op de website van de andere taalschool, Enforex hele mooie foto’s staan van hun appartementen. De school ziet er ook erg mooi uit…Alleen…de prijs is echt veel hoger: zo’n 1950 euro voor 8 weken.

Dus ik vraag me af, is er iemand die ervaringen heeft met Mester en de appartementen, of iemand die me kan vertellen of de kwaliteit echt zo verschilt? Alle tips zijn welkom!

Groetjes Femke

Mijn vriendin heeft bij Mester in Granada gezeten en volgens haar is er qua woonruimte idd een kwaliteitsverschil. Niet perse vies volgens mij, maar wat oud en simpel.
Maar mij maakt dat eerlijk gezegd niet uit, ik kom daar toch alleen om te slapen … Ik ga dus in juni bij Mester zitten :), maar jij moet voor jezelf bepalen wat je prettiger vindt. Succes met kiezen!

Vanwege het grote prijsverschil heb ik toch bij Mester geboekt! In september ga ik!

Leuk! Veel plezier! :slight_smile:

Hoe was het in Sevilla?