ben net verhuisd naar Sevilla en ik ben een zoektocht begonnen naar een cursus Spaans.
Ik ben langs geweest bij de universiteit van Sevilla (mercedes Reina), maar daar kon ik me pas inschrijven begin september 2010.
Daarna ben ik bij het instituut Click langs geweest, maar toen ik de prijs hoorde (3000 euro voor 4maanden)viel ik bijna achterover.
Hallo!
Ik he in Salamanca Spaanse les gehad op Academia Mester. Mester heeft ook een vestiging in Sevilla, dus daar zou je ook eens naar kunnen kijken. Ik vond Mester niet duur… maar ja, was nog wel voor de Euro
Art666, ik zie dat je er eindelijk bent, welkom.
Heb je al geinformeerd bij de Junta de Andalucia? Misschien hebben die cursussen spaans voor buitenlanders.
Ooh ik ben zo jaloers op je :P…Je hebt echt de juiste stad uitgekozen, Sevilla is echt prachtig! Ik heb daar afgelopen september t/m januari gewoond en aan de universiteit gestudeerd en ik heb een geweldige tijd gehad! Jammer genoeg moest ik terug naar Nederland om met afstuderen te beginnen :(…
Ik heb geen ervaring zelf met de taalscholen daar, maar ik heb even op google gezocht misschien dat je iets aan deze websites hebt:
Bedankt voor de informatie, maar de prijzen zijn wel ongelooflijk hoog.
Ik kan in september een cursus volgen ad universiteit van Sevilla voor 260 euro per maand… Ga dus nog een beetje wachten, denk ik