taalcursus in Lissabon

Weet iemand een goede taalcursus in Lissabon?
Zit erover te denken om 1 of 2 weken zo’n cursus te doen.
Ik spreek redelijk Braziliaans Portugees. Maar weet dat er verschil in zit.

Zoek eigenlijk mensen die ervaring hebben met een taalcursus, liefst in Lissabon? Want zou graag willen weten hoe het is. Wat ik kan verwachten. Op veel sites staat ook dat je priveles krijgt als er weinig aanmeldingen zijn en dat is nu iets wat ik niet zoek.

Inmiddels zie ik dat meer dan 100 mensen mijn bericht gelezen hebben, maar geen enkele reactie. Zijn er wellicht meer mensen geïnteresseerd in een taalcursus, laat het me weten? En ook mensen dus met ervaring, eventueel van ander taalcursussen, laat het me ook weten. Want ik twijfel nog steeds of ik zoiets wil doen of niet?

cial talen cursus anders ana rocha zit bij martim moniz kleine klas van 2 a 3 personen

Hoi, bedankt. Ik had CIAL al gevonden, maar ik kan niet echt info vinden over mensen die er geweest zijn.
Is het bv makkelijk contact te maken met studenten? Zijn er sociale activiteiten? Waarschijnlijk als ik ga, ga ik alleen en zie het niet zitten om even s morgens een cursus te doen en dan de rest van de tijd alleen te moeten doorbrengen. Vandaar dat ik persoonlijke ervaringen wil weten.
Op 1 website vond ik een aantal reviews, maar zijn er geloof ik 3 of 4 van afgelopen jaar en veel staat er niet bij.
En de prijs, 1 week 285 euro is best prijzig moet ik zeggen. Zal die andere eens opzoeken. bedankt in ieder geval voor de reactie.

Taalcursussen zijn nu eenmaal redelijk duur.
Zelf heb ik drie jaar geleden een maand (!) een cursus Portugees gevolgd aan de Universidade de Lisboa. Dat was een redelijk dure cursus (500 euro voor 1 maand), maar er waren verschillende niveaus, competente professores (verbonden aan de unief, uiteraard). Ik zou de cursus aan iedereen aanraden …

Groetjes Kate
(en moest je meer vragen hebben over de cursus: laat maar weten)

vriendin van mij heeft ook zon cursus daar gevolgd maar die was aanzienlijk goedkoper en verspreid over 6 maanden 3 x 2 lesuren per week… en dan iets van 350 euro