Taal Cursus in Barcelona

Hi allemaal,

Ik heb een vraagje; Is er iemand bekend met de organisatie Olé Languages in Barcelona?
Volgend jaar ben ik van plan om een tijdje naar deze stad te gaan en ik zoek nog een leuke, goede school om de taal te leren.
Ik kwam deze site tegen, en ben benieuwd of er mensen zijn die hetzelfde hebben gedaan en tips hebben over scholen etc , of mensen die volgend jaar hetzelfde willen gaan doen.

Ik hoor graag! Bedankt.

Groetjes, Aileen.

Hallo,

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van deze taalschool gehoord en ik woon al 6 jaar in Barcelona en ken inmiddels bijna allemaal. Ik raad altijd Version Original aan, omdat ik ze ken, ze goed zijn en heel erg betaalbaar. Qua cursussen komen ze rond het niveau van Ole, maar 4 uur per week, is bijv. 25 euro per maand goedkoper, en onderdak ook. Kijk maar, maar als je VO kiest, laat me dan weten hoe het was.

Veel plezier,

Mabel

school: http://www.versionoriginalbcn.com/spanish_courses.htm
mijn weblog: http://mabelatbarcelona.blogspot.com/

Dank je wel! Deze ziet er ook erg leuk uit, en inderdaad betaalbaar!
Dus je hebt hier wel goeie verhalen van gehoord?

Ik ga het allemaal eens rustig bekijken vanavond, je hoort wel of het wat voor me is!

Nogmaals bedankt!

Gr, Aileen

Hallo!

Ik ben bekend met de taalcursussen van Escuela Mediterráneo in Barcelona.
Leerzame lessen en de prijzen vallen mee.
Je kunt kiezen hoeveel uren je de cursus wilt volgen en er zijn flexibele tijden. Ook ligt het in het centrum bij de ramblas dus dat is ook mooi meegenomen!

Kijk maar eens op de website:
www.escuelamediterraneo.com

Laat me maar weten als je vragen hebt en wat je er van vind!

OH Carlos

Thanks Carlos, heb je zelf op die school gezeten? Zo ja, wat zijn je ervaringen?

Hij ligt inderdaad wel op een super locatie :slight_smile:

-Aileen

Ik heb zelf op version Original gesproken, dus weet het voor 100%.

Carlos is trouwens inmiddels een meisje, de schrijver Oh Barcelona is nl altijd de stagiaire van het commerciele bedrijf “Oh Barcelona” en geen idee of de stagiair al Spaanse les heeft gehad.

Groetjes en succes

PS En oja, VO zit ook gewoon in het centrum :wink:

Op VO gezeten dus :wink: Was 2 dingen tegelijkertijd aan het doen :wink:

Hallo,

Dat klopt, ik ben van Oh-Barcelona, het is een van mijn taken om mensen wegwijs te maken tijdens hun reis in Barcelona, persoonlijk heb ik ook zulke vragen gehad en is het altijd fijn om iemand te hebben die in staat is om jou te helpen. Het is zo dat wij niet samenwerken of reclame maken voor escuela mediterraneo. Stagiaires binnen dit bedrijf gaan hier naartoe voor hun cursussen en tot nu toe is iedereen altijd tevreden geweest, een oprechte reactie dus.

Groetjes,

OH Carlos

Erg leuk om te lezen! Ik ben nu op mijn werk dus ik kan niet alles uitgebreid lezen, maar ik ga vanavond alles is even goed doornemen.

Bedankt, en je hoort het wel. Gr Aileen

Jammer dat je “Oh Carlos”, niet je eigen naam gebruikt en je hebt nog steeds geen antwoord op de vraag gekregen of je zelf daar cursus hebt gevolgd? En zoja, wanneer?

En voor zover ik weet, is het je taak om hier te posten om reclame te maken voor Oh Barcelona.

Groetjes,

Mabel (mijn echte naam!)

Goede middag,

Zal me eerst even voorstellen.
Ben eigenaar van Taal in praktijk en ik verkoop en organiseer taalreizen.
Dat doen meer organisaties.
Het verschil is dat je bij mij nooit meer betaalt dan dat je zou betalen als je rechtstreeks een cursus boekt.
Scheelt vaak heel veel geld en je krijgt hetzelfde.
In Spanje kan ik je cursussen in Barcelona, Sevilla, Valencia en Palma de Mallorca.
Neem een kijkje op mijn website. www.taalinpraktijk.nl

Hey iedereen,

Ik woon ook in Barcelona en ik heb een cursus Spaans gevolgt met Camino.

De school ligt op een super locatie vlak bij plaza catalunya, wat weer precies in het centrum van de stad ligt. Verder zijn de prijzen erg goed en ontvang je echt hele goede Spaanse lessen.
Ik begon met een intensieve cursus voor 2 weken met 20 lessen per week, vervolgens had ik het later verlengt met 4 weken met een super-intensieve cursus (25 lessen per week) Het was geen enkel probleem voor de school om mijn cursus en accommodatie te verlengen.

Verder heb ik een paar goede vrienden gemaakt tijdens mijn cursus Spaans.

Ik hoop dat je er wat mee kunt.

Ja en jij werkt voor Estudio Hispanico, een bedrijf dat taalreizen naar Camino Barcelona verzorgt. Kom daar gewoon eerlijk voor uit en doe je niet voor als gewone gebruiker. Door dit liegen doe je je eigen zaak ook geen goed.

Op dit forum weet je haast niet meer wie je moet vertrouwen.

Hallo!

Ik heb een tijdje terug ook een cursus gevolgd in Barcelona bij de taalschool Enforex. Was vet gezellig en tegelijkertijd ook erg leerzaam…er werden ook hele leuke uitstapjes georganiseerd! Ik weet alleen niet of het kwa prijs meevalt…'t was iets van €150 per week {20 uur}.

Groetjess,

Unni.

Wij van Plus Taalreizen hebben o.a. een school in Barcelona. Neem eens een kijkje op onze website: www.plustaalreizen.nl. Mochten er vragen zijn, horen we het graag. Je kunt ons mailen via info@plustaalreizen.nl of bellen via 030-2341312.