t.a.v. Anouk van de redactie

Hoi Anouk,
ik stuur even op deze manier een berichtje en hoop dat het bij je aankomt. Je inbox zit namelijk vol en ik krijg een melding dat er niets meer bij kan.
Hieronder mijn bericht:

Ik heb mij niet geregistreerd om iets te vinden, ik zocht (nog) niets specifieks namelijk:-). Ik heb mij geregistreerd bij Wereldwijzer.nl omdat ik wil kunnen reageren op verschillende interessante topics. Ik ben vorig jaar na mijn reis en afstuderen in Australië als hobby begonnen met een eigen website (http://www.rondreizenaustralie.nl) waarop ik voor iedere reiziger naar Australië alle essentiële punten van a tot z probeer bij te houden. Daarvoor wil ik dus weten waar men mee bezig is die er aan denkt om naar Australië te gaan zodat de kwaliteit van mijn site ook weer kan worden verbeterd.
En een groot (maar gericht) forum als dat van Wereldwijzer is ook een plaats om mensen bekend te laten raken met mijn website.
Ik wil jullie forum graag linken op mijn website. Neem eens een kijkje, en misschien kunnen we op onze sites elkaar aanprijzen.

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Namens Rondreizenaustralie.nl,

Lukas Geurts

Hoi Lukas,

Wat leuk dat je ook een website over Australie beheert!

Helaas is het niet mogelijk om links uit te wisselen. Wel zou je eventueel even kunnen kijken op www.wereldwijzer.nl/adverteren om te kijken of je wellicht een link naar je website op wereldwijzer wilt plaatsen.

Daarnaast is het niet de bedoeling dat je je website in berichtjes plaatst op wereldwijzer. Dit wordt gezien als reclame en is helaas niet toegestaan op het forum. Deze berichten zullen wij dan ook verwijderen.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Imke