Swiss air

Hallo allemaal,

Wij hebben geboekt voor de zomer, nu reeds geboekt omdat we met zn vijfen reizen en gebonden zijn aan de zomervakantie. Het voordeligst kwamen we uit bij Swiss Air. We vliegen dan vanaf Bremen naar Zurich en van Zurich naar Mombasa. Wij hebben zelf nog nooit met Swiss air gevlogen heeft er iemand ervaring met Swiss Air en wil je dan je ervaring met ons delen?

Ener

Ja, ben met Swiss Air van Amsterdam, Zurich, Nairobi gevlogen …
Bagage was 2x 23 kilo, handbagage 8 kilo per persoon
Zeer vriendelijk personeel aan boord
Eten was voor de verandering TOP
Maar, dat is mijn mening :slight_smile:

ja ben ook wel eens met swiss-air gevlogen
eerst met swiss-air van amsterdan naar zurich
(zurich is een prima luchthaven om over te stappen)

daarna met edelweiss-air(charter van swiss-air)
van zurich naar mombasa

op beiden was niets aan te merken

weet ook nog dat je 2x 23 kilo bagage mee mocht nemen,
buiten je handbagage,hadden we niet nodig maar toch !

dus kijk even op je ticket

Jaa ik was al heel blij dat we 2 x 23 kilo mee mogen nemen en dan gaan we ook nog met 5 personen dit jaar zal mn familie heel blij mee zijn. En het klopt dat we met Edelweiss vliegen

Heb nu 2 keer met swiis air gevlogen en 3 keer met een andere maatschappij naar Zurich maar kan je vertellen dat ik swiss het beste vond. Vriendelijk personeel en goed eten.
Ik vlieg dit jaar met klm was deze keer toch de goedkoopste vanaf antwerpen. Ben benieuwd voor het eerst een rechtstreekse vlucht

Jerop

Hej

Hoe voordelig kwam je uit en hoe ga je dan naar Bremen ?

Alvast bedankt (ik heb nu Ethiopian in optie voor +/- 800)

.

Hoi Mwende,

Dan is Etheopian goedkoper wij vliegen wel in de zomervakantien(vertrek 15-7 terg 6-8 13-8 27-8) en de prijzen zijn echt verschrikkelijk.
Ik had de vluch met Ethiopian ook gezienmaar kwam ongeveer op hetzelfde uit maar met een hele lange waschttijd op Adis Abeba. We reizen met zn 5 en en gaan op 3 verschillende dat terug te tickets varieren daarom in prijs van 915 tot 960 euro.

Groet Ener

Oei
Thanks

OK, ik vlieg Brussel-Mombasa voor 3907 €uro met 5 personen waarvan 1tje 11 jaar is.

De wachttijd in addis is 3 uurtjes en das goed te doen de koffie is daar erg lekker :smile:

Van 23 juli tot 13 augustus. Dus ook midden in de zomervakantie.

Have a sunny weekend !

.
(ik belde net met Kilifi en tis bewolkt maar lekker weer)

.

Ja tis duur,maar wat wil je, het is voor ons niet te doen met zn 5 en vanaf Brussel te vliegen dat is het vershil. We zouden dan moeten overnahten of met de trein vanuit Groningen dus uiteindelijk is deze oplossing voor ons het voordeligst.
Het belangrijkste is dat we Gaan!!! of niet dan

jaaaaaaaaa zeker weten !
BLij dat we mogen zijn dat we zo’n smak geld kunnen uitgeven waar een Keniaan alleen maar van kan dromen (als hij geen MP of President is)

.

Gelukkig geven we daar ook veel geld aan vooral local doeleinden:zon02: en dan weer een jaar hard werken om te kunnen sparen voor de volgende trip