Hallo, ikben Ellen. Ik wil graag nar Suriname emigreren en ben op zoek naar info over de kosten van het dagelijkse leven in Suriname (huur, verzekeringen)
Ik ga binnenkort die kant uit en wil al het een en ander gaan solliciteren. Nu wil ik graag weten wat een juiste salarisindicatie zou zijn. :zon02:
Hoi Ellen,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je plannen hebt om naar Suriname te emigreren !
Realiseer je wel dat als je in Suriname gaat werken dat je het ook met een lokaal salaris moet doen!
Ga uit van jouw huidige netto salaris gedeeld door 5 (indicatie en natuurlijk afhankelijk van de branche waar je in werkt)
Voor meer info over Suriname kan je altijd terecht in het Suriname Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met het vinden van een leuke baan !
groet,georgessiam.
Hallo Ellen,
Vanuit je post denk ik op te kunnen maken dat je nog niet eerder in Suriname bent geweest.
Belangrijk om te weten is dan misschien dat familieleden vaak bij elkaar inwonen om dat ze alleen de huur van huizen niet kunnen opbrengen.
Prijzen van huren en huizen in Suriname gaat gek genoeg eigenlijk altijd in Euro’s, of op zijn minst Europese prijzen, terwijl de inkomens hier helemaal niet op afgestemd zijn.
Van een Surinamer die als niveau 4 werkt bij een autobedrijf, kreeg ik te horen dat hij omgerekend ongeveer 400 tot 500 euro in de maand verdient, terwijl hij fulltime werkt.
Ben benieuwd hoe je zoektocht verder verloopt!
Succes!
Groetjes, Eva