Suriname

Beste Lezers,

Leuk dat je deze topic even hebt aangeklikt, mijn naam is Cinny en ben sinds augustus geëmigreerd naar Suriname, waar ik kamers verhuur voor stagiaires en vakantiegangers, mijn voorkeur gaat naar de 1e groep daar ik in Ned ook al verhuurde aan stagiairs maarre het wil niet echt vlotten in Su… ik zoek mij rot waar ik allemaal mijn advertentie kan plaatsen maar volgens mij is dat dus niet hier… maar mocht iemand een tip hebben hééééééél graag.

Enne een vakantie naar Su is wel een aanrader :zon02:

Beste Surilicious,
Ben niet zo lang geleden terug uit SU. Ik heb genoten!
Er zijn vaak mensen die mij om goede en betaalbare logeeradressen vragen. Met een paar foto’s kom je er zeker. En als je daarbij een beschrijving en prijsopgave doet, dank kom je er toch Waarom zou het niet lukken?
Kijk op de site “vakantiehuizen te huur”. Dat lijkt mij een goed voorbeeld. Ik heb bewust niet bij vrienden gelogeerd, maar lekker gewoon ergens gehuurd. En zo zijn er met name geboren surinamers die na lange tijd weer eens op vakantie in hun vaderland willen zijn. En geloof me ze kunnen je niet belazeren als je de zaak goed met ze doorneemt. Allemaal uiteraard van te voren. Ja, er is veel concurrentie, dus goede pr is nodig. In zaken ken je geen vrienden. Boter bij de Vis is hier het juiste spreekwoord. En geef de betalers waar voor hun geld. In het begin is het vooral belangrijk om je klanten te winnen met heeel goede service. Dus zonder goede investering, geen klanten.

Hoi,

Ik heb mijn stage ook in suriname gedaan en ik ben via de stage adres in contact gekomen met iemand die kamers verhuurd.
Misschien je kijken waar veel stagiaires terug komen (te beginnen met d ed ziekenhuizen in Paramaribo) en die instanties inlichten over jouw kamer verhuur?

Succes!
Henrieke