Suriname Feb.

Hoi!

Ik ga feb 2005 voor 6 maanden stage lopen bij stichting voor het kind.
Graag zou ik in contact komen met anderen die ook die periode naar suriname gaan.
Misschien wil er iemand samen met mij een apartement huren?

groetjes Mayo

ik zou graag in februari naar suriname gaan om te werken, betaald of vrijwillig, maar ik heb nog geen plek om te werken. Ik wil wel in de sociale sector werken. Wat voor een stichting is stichting voor het kind precies? in welke vorm werken ze?

Ik ben zeker geinteresseerd. Als ik kan regelen dat ik daar bijvoorbeeld kan werken of een andere stichting / instelling vindt, dan zou ik in februari wel met je meewillen…!

Janneke

Hoi!

Wat leuk dat je ook naar Suriname gaat?
Stichting voor het kind is een tehuis waar ze kinderen die mishandelt en/of misbruikt zijn opvangen.
Deze kinderen wonen dus daar, voor een periode van gemid. een jaar.

Wat zijn jouw achtergronden? wat voor soort vrijwilligers werk zou je willen doen daar? Betaald in de sociale sector is denk ik niet mogenlijk, is nu eenmaal geen geld voor.

Ik heb SPH gedaan, ben nu als invalkracht aan het werk… en heb
dus geen vaste baan. Ik heb al aardig wat ervaring in het werken
in de zorg/hulpverlening.

Mijn twijfels over naar suriname gaan zijn vooral het financiele…
Ik ben bang dat ik gewoon te weinig kan sparen nog tot die tijd…
Op welk bedrag heb jij ongeveer gerekend? Aangezien jij ook niet
betaald werkt?

Als ik alles rond krijg lijkt me het wel heel erg leuk en wil ik proberen om wel heen te gaan.

Janneke

Ik heb studiefinancering tijdnes die periode. Dat is met ov vergoeiding ongeveer 300 euro per maand

Wauw ik vind het fantastisch dat u stichting het kind steunt met vrijwilligers werk.
als cadeau bied ik u een dolfijnen tour aan tegen een prijs die geen enkele touroperator kan srd 90 inclusief voeding en drank
Als u met een groep bent geldt die korting ook voor hun.
indien u gebruik wenst te maken hiervan kunt u mij een message sturen en dan stuur ik de details van de tour voor u