Surfen

Hallo,

Ik vertrek in oktober naar NZ en heb er ontzettend veel zin in! Ik wil veel ondernemen en ben gek op nieuwe dingen.
Daarom ben ik nu aan het kijken voor surflessen…dit kan ik namelijk helemaal niet maar lijkt me super leuk om dit uit te proberen en te leren…iemand tips??

Raglan staat bekend om zijn goede surf, Mount Manganui en Gisborn ook (maar foei, wat een saaie stad :wink: ) en verder zijn er overal kleine plaatjes die verrassend kunnen zijn daarin, maar die zijn met het openbaar vervoer niet altijd goed bereikbaar.
Ik heb zelf mijn allereerste lessen gehad van “Boardsilly” in Kaikoura (ook zo’n plaatsje waar je het niet van verwacht). Waar ik tijdens een latere reis in Australië les kreeg in een groep van 35 (!!) mensen, lagen we met Boardsilly met zijn 4-en in het water. De eigenaar is zelf vervent surfer en weet zijn enthousiasme goed over te brengen. Tips te over ook, spierpijn naderhand gegarandeerd.
Het ligt wel aan wanneer je komt, hij doet zelf mee aan nationale en soms ook internationale wedstrijden, dus is niet het hele jaar door beschikbaar.

Sweet as and surfs up! :zon02: