Voor mijn reis langs de oostkust in maart en april ben ik nog op zoek naar leuke spots waar ik een paar dagen zou kunnen gaan surfen en wellicht ook een paar lessen er bij. Wat zijn de leuke en relaxte plekken waar ik kan surfen zonder tegen anderen aan te knallen met niet al te hoge golven?!
Alvast bedankt voor jullie tips!
Kijk eens hier, Surfing Australia - great surfing spots for backpackers ze hebben het over ‘beginners spots’ en ‘less congested places’. Ik denk dat het een backpackers site is omdat ze ervan uitgaan dat backpackers iets minder ‘profs’ zijn dan de Australiërs die al surfen zoals Oostenrijkse kinder leren skiën.
Succes,
Willem
Heey leuk stukje idd
Thanx!!
Ik heb gesurfd in Crescent Head (strand Delicate Nobby) en dat vond ik fantastisch. Een gigantisch lang, uitgerekt strand, met niet al te moeilijke golven en veel ruimte om wat aan te rotzooien. Midden in de natuur, prachtige omgeving, lekker afgelegen. Er zit een camping/dorm bij, veel backpackers, erg gezellig. Er wordt fantastisch gekookt, lesmateriaal en goede instructeurs beschikbaar. Te regelen via Mojo Surf Australia. Doen!!
Thanx voor de tip Anna! Ga ik onthouden ![]()