Supergezellig restaurant op Mallorca is op zoek naar jou!

Een gezellig restaurant in het dorpje Cala D’or is op zoek naar leuke, gezellige en natuurlijk hardwerkende mensen die het leuk vinden om ervaring op te doen in het buitenland of het gewoon leuk vinden om (betaald) in de zon te mogen vertoeven.

We zijn in het speciaal op zoek naar mensen die ons vanaf mei zouden kunnen komen versterken voor een paar maandjes.

Ben jij gezellig, heb horeca ervaring en heb je er gewoon zin om er samen met je nederlandse collega’s een gezellig seizoen van te maken, stuur dan een mailtje naar [EMAIL=“lafontanella@gmail.com”]lafontanella@gmail.com ! Ook voor vragen ben je van harte welkom op dit e-mail adres.

Graag had ik wat meerdere info gekregen betreft de vacature’s die je vrij hebt.Daar ik wel intresse heb om te werken in de Horeca ( [EMAIL=“bourgy@hotmail.com”]bourgy@hotmail.com )

Klinkt leuk, zijn er ook vacatures voor juli en augustus?

Het lijkt mij ook erg leuk om tijdens een zomervakantie naar Spanje te gaan en dan daar te werken. Ik zou best ervaring op willen doen ongeveer 9 weken lang, zo leer ik de taal ook beter, omdat ik Spaans studeer in m’n vrije tijd!

Hallo!

Naar aanleiding van jullie advertentie zou ik graag willen reageren.

Aangezien ik in het onderwijs werkzaam ben beschik ik van de zomer over een paar maanden vakantie (07&08-2006), benut ik graag deze tijd door in het buitenland te werken in de horeca. Graag ontvang ik daarom meer informatie betreffende de mogelijkheden om bij jullie te werk te gaan van de zomer.

Groetjes, Hanna Hijsman

hallo, graag zou ik willen weten of je perse ervaring nodig hebt om daar te werken? want ik heb geen ervaring maar ben wel leergierig en ik ken paar talen.

hallo,
Ik ben Kristien Weymans, een Belgische hotelmanagment studente van Antwerpen.
Ik zocht nog naar een job in mallorca voor maand juli, vermits ik er vorig jaar ook heb gewerkt in el arenal. Ik heb toen de bar gedaan, maar dit jaar zou ik het liefst in de bediening staan.
Ik heb reeds al paar jaar ervaring in de horeca en werk ook graag hard.
Indien u toch nog iemand zoekt, gelieve me dan terug te mailen.
dank bij voorbaad

groetjes

Kristien Weymans

Hallo,

Mijn naam is Sandra Welten, ben 21 jaar en zou van de zomer graag jullie team komen versterken. Ik studeer hbo modemanagement en heb tijdens mijn vooropleiding 3 maanden stage gelopen in hotel Costa Adeje Palace in Tenerife. Ik ben beschikbaar van half juli tot half augustus, vind het een uitdaging om weer naar het buitenland te gaan. Ben hardwerkend, sociaal en bereid om nieuwe dingen te leren. Ik hoor graag van u!

Groeten Sandra
swelten@hotmail.com