Werken in de horeca op Mallorca??

**Koks, afwassers en bedieningsmedewekers gezocht voor onze restaurants op Mallorca (Spanje).

**Hola!

Heb je zin in een zomer met zon, zee, strand, uitgaan en hou je van aanpakken? :vak02:
Heb je altijd weleens in het buitenland willen werken?

Dan hebben wij deze unieke baan voor je::thumbsup:

Voor onze drie á la carte restaurants en Tapasbar op Mallorca (Cala d´or) zoeken wij een nog een aantal nieuwe medewerkers. We zoeken nog zelfstandig werkende koks, (hulp)koks, afwassers, bedienings- en barmedewerkers.

Wij zoeken spontane, vriendelijke en hardwerkende medewerkers die zin hebben om één of meerdere seizoenen in de zon te werken: .

Wij vragen:
· Ruime a la carte ervaring
· Vriendelijk, zelfstandig en spontaan zijn je beste eigenschappen
· Je spreekt redelijk Engels
· Je bent enthousiast en hardwerkend

Wij bieden:
· Plezierige werksfeer onder Nederlandse leiding
· Kost en inwoning wordt geregeld
· Spaanse ziekenfonds premie wordt door het bedrijf betaald
· Professionele begeleiding van A tot Z

Je werkt 6 dagen per week en hebt dus 1 dag vrij. De uren zijn zo ingedeeld dat je ruim voldoende tijd hebt om Mallorca te verkennen, naar het strand te gaan en natuurlijk uit te gaan. Je werkt met collega´s en gasten van verschillende nationaliteiten, dus kennis van de Engelse taal is wel een vereiste.

Je moet minimaal de maanden juli en augustus beschikbaar zijn. Daarnaast hebben we ook mensen nodig die meerdere maanden of zelfs het hele seizoen beschikbaar zijn in de periode april-october. Uiteraard werk je op contractbasis.


**Horeca-stagiaires ** (keuken en/of bediening t/m nivo 3) kunnen ook solliciteren naar een stage plaats. We zijn een door Nederland erkend leerbedrijf.

Wil je meer informatie over de restaurants? Kijk dan op een van onze websites.

www.ranchoelpatio.com
**www.restaurantepaparazzi.com
www.tapasymas.net
**
Heb je vragen of wil je meer informatie? Mail ons!

Wil je gelijk solliciteren?
Mail dan je werkervaring (liefst c.v.), foto, motivatie en vermeld welke periode je beschikbaar bent.

Hasta luego!

Sven en Kjell
:dag:

:dag:Hallo Sven en kjell

Ben een vrouw van 46 jaar en zou heel graag in het buitenland gaan werken en zo nodig gaan wonen , dus ik zou beschikbaar kunnen zijn voor het hele sezioen … Mijn ervaring is dienster in verschillende horecazaken en 5 jaar zelfstandige bakkrij en 3 jaar eigen cafe gehad .
Kan ook als afwas hulp of als poetsvrouw mijn mannetje staan gezien mijn leeftijd ben ik absoluut een werker en op vele markten thuis , mijn engels is redelijk goed kan eveneens daar mijn manneke in staan ( heb 2 jaar congierge geweest en een erasmus studentencampus en daar spreekte ik bij wijze van spreken alle talen :wink: )
Hopend op een gunstig antwoord groet ik U

Mvg Sibylle

Hallo Sven en Kjell,

Mijn naam is Ian Beck. Ik wil graag komen werken in Mallorca. Ik ben 21 jaar. Heb vorig jaar 4 maanden in Cyprus in de bediening gewerkt. Heb werkervaring. Ben tweetalig aangezien ik half Nederlands half Schots ben. Tevens leer ik nu Spaans. Mijn uitgebreide soll.brief met CV en foto heb ik toegestuurd naar het emailadres van het 1e restaurant: [EMAIL=“info@ranchoelpatio.com”]info@ranchoelpatio.com. Mochten jullie dit naar een ander emailadres gestuurd willen krijgen, dan verneem ik dat graag.
Ik hoop op een spoedige positieve reactie.
mvg Ian Beck

Kan het alleen in de zomer of ook voor daarna mensen gezocht!?

misschien stomme vraag waar kan ik jullie email vinden?
heb deze site nog niet echt onder de knie… maar wil graag jullie laten weten dat ik graag bij u zou willen werken… heb al 2 x in het buitenlang gewerkt en ben klaar voor het derde jaar maar zou graag iets anders willen doen dan de afgelopen jaren… het liefste achter de bar…
hoop dat u mij iets meer informatie kan geven en waar ik kan solliciteren… dank u wel!
vriendelijke groet kim krijnen

Goedenavond,

ook ik ben op zoek naar een aantal maanden in het buitenland werken. Ben al een paar keer op Mallorca geweest en het eiland is super!

Per 1 april 2010 ben ik beschikbaar.

Ook ik zou graag een emailadres willen hebben waar ik naartoe zou kunnen mailen.

Hoop snel iets te horen.

Groetjes Kimberley Kirkpatrick

geachte,

zijn er nog steeds plaatsen beschikbaar voor deze jobs?

en, voor welke periode zou dit werk dan zijn? mogelijkheid om vast contract te krijgen of werken jullie altijd met tijdelijke contracten?
en, is het een full time betrekking?

hoop graag wat extra info te krijgen

vriendelijke groeten

wim

@ wimpy,

Ik heb nog niks gehoord… Kan ook zo gauw geen email adres vinden.

Mocht je iets horen, dan hoor ik dat uiteraard graag van je.

groetjes Kimberley

geachte,

zijn er nog steeds plaatsen beschikbaar voor deze jobs?

en, voor welke periode zou dit werk dan zijn? mogelijkheid om vast contract te krijgen of werken jullie altijd met tijdelijke contracten?
en, is het een full time betrekking?

hoop graag wat extra info te krijgen

vriendelijke groeten

@ kim ik heb een mail gestuurd via een van de gelinkte sites op de advertentie, van daaruit heb ik vandaag een mail terug ontvangen denk ik.

of heb jij ook reactie gehad? groeten wim

Hallo,
ik probeer u een email met solicitatie en cv te sturen naar email adressen die op uw websites staan maar krijg ze steeds weer terug.
Moet ik misschien naar een ander adres mailen?

Ik heb hetzelfde probleem…

Beste …

Bedankt voor je reactie op onze advertentie.
Dit is je kans op een leuke baan op het altijd zonnig Mallorca!

Wij zoeken namelijk voor onze restaurants op Mallorca nieuw horecapersoneel voor het zomerseizoen 2010. We zoeken zelfstandig werkende koks, medewerkers bediening, hulpkoks, afwassers en barmedewerkers

De restaurants zijn open vanaf april tot en met october.

De mensen die wij zoeken zijn minimaal de maanden juli en augustus beschikbaar. Uiteraard hebben we ook veel mensen nodig voor langere tijd.

De á la carte restaurants (twee steakhouses, tapasbar en een mediteriaans-pizzeria,) zijn gelegen in
Cala d´Or. Een vakantieplaats aan de zuidoostkant van Mallorca (Spanje).

Het team bestaat voornamelijk uit jonge enthousiaste medewerkers die graag (werk)ervaring in het buitenland willen op doen.
De medewerkers die wij zoeken zijn spontaan, sociaal, vriendelijk en hebben ruim voldoende horeca ervaring.

De werkzaamheden zijn zoals gebruikelijk in a la carte restaurants. Aangezien het seizoenswerk is zijn de werktijden waarschijnlijk wat anders dan je gewend bent. Je werkt bij ons 6 dagen per week. De uren/dagen zijn zo ingedeeld dat iedereen ruim voldoende tijd heeft om ook van het strand, het uitgaan en het eiland te kunnen genieten.

De salarissen varieren tussen de 900 en 1200 euro netto per maand (afhankelijk van functie en leeftijd). Je werkt op kontrakt en bent dus ook verzekerd tegen ziektekosten (Spaanse “Seguridad Social”). De premie hiervan betalen wij voor je.
Gemiddeld ontvang je ook nog rond de 300 euro aan fooi per maand.

De huisvesting op basis van kost en inwoning wordt door ons geregeld. De kosten hiervan zijn 270 euro per maand per persoon en die moet je zelf betalen. We verrekenen dit achteraf met je salaris. Je kamer is altijd in de buurt van het strand, het restaurant waar je werkt en het uitgaansleven. Houd er wel rekening mee dat je meestal met z´n tweeen op een kamer zit. Kortom een unieke kans om betrouwbaar in het buitenland ervaring op te kunnen doen.

We hebben ook een aantal stage plaatsen in zowel de keuken als de bediening. We zijn een door Nederland erkend stagebedrijf (t.e.m. nivo 3). Mocht je hier interesse in hebben, vermeld dat dan even.

Graag ontvang ik van jou nog per email het volgende: ******
· Motivatie (waarom wil je bij ons op mallorca werken)
**
· C.V. (incl. beschrijving van je relevante werkervaring)****
· Welke periode je beschikbaar bent****
· Recente foto

Mocht je nog vragen hebben, mail die ons dan gerust.
Aan de hand van alle binnengekomen sollicitaties maken we een voorselectie. Geschikte kandidaten worden door ons teruggebeld. De sollicitatiegesprekken vinden uiteraard plaats in Nederland.

Voor wat informatie en foto´s over de restaurants kun je op de volgende sites terecht:
www.restaurantepaparazzi.com
www.ranchoelpatio.com
www.tapasymas.net

Met vriendelijke groeten en Hasta Luego!

Sven en Kjell

[EMAIL=“HorecaMallorca@gmail.com”]HorecaMallorca@gmail.com

Steakhouse Rancho El Patio
Restaurante Paparazzi
Tapasbar “Tapasymas”
Restaurant La Cabaña

Het emailadres:

[EMAIL=“HorecaMallorca@gmail.com”]HorecaMallorca@gmail.com

Hallo,

Ik ben benieuwd of julie nog steeds mensen zoeken voor deze functie? Ik ben geinteresserd!
Zo ja, dan zal ik gauw mijn cv, motivatie en foto sturen.

Groeten,
Mandy Garlich

Hallo,

Ik ben Jacoba Zuidhof, 22 jaar en ik kom uit Groningen, ik kwam jullie advertentie tegen en vroeg mij af of jullie nog mensen zoeken voor aankomend seizoen. Ik ben beschikbaar eventueel beschikbaar van juli tot eind augustus.

Ik hoop gauw wat van jullie te horen!

Met vriendelijke groet,

Jacoba Zuidhof

[EMAIL=“jacoba87@hotmail.com”]jacoba87@hotmail.com

Hoi,

Ik zie dat er nog veel mensen op zoek zijn naar een stage in het buitenland. Een stage in het buitenland is natuurlijk een fantastische ervaring alhoewel het pure horeca-werk beter met een vakantiebaan verricht kan worden. Van barwerk leer je namelijk niet zo veel en dat is uiteraard wel de bedoeling bij een stage. Vandaar mijn advies: wil je wat leren kies dan een wat gevarieerde HORECA-job. Het werk die hier bovenaan staat is een voorbeeld van een interessante vakantiebaan maar die eveneens een leuke stage zou kunnen zijn. Wil je meer stages in het buitenland vinden ? Er is gratis website hiervoor: Werken in het buitenland? Internationale Vacatures & Banen!

Succes voor iedereen die nog aan het zoeken is naar een interessante stage in het buitenland !

Hallo,

Ik ben isabelle van walraven, ik ben 18 jaar. Bijna 19!
Ik had de advertentie gelezen dat jullie nog mensen nodig hadden voor in de bediening.
Ik ben al een tijde opzoek naar werk in Mallorca, een paar vrienden van mij hebben dat ook gedaan in Cala d’or
en hebben het ontzettend naar hun zin gehad, ik vroeg me af of jullie nog steeds mensen zochten voor in de zomer?
Zoja ben ik zeer geiintreseerd daarin, ik ben beschikbaar vanaf half juni tot half augustus, het kan ook zijn dat ik vanaf begin juni al beschikbaar ben, maar dat is nog niet helemaal duidelijk.

Ook heb net de opleiding Gastheer/Gastvrouw afgerond op het ROC.
dus ervaring heb ik wel, ik werk ook al ruim 5 jaar in de horeca nu, Zowel achter de bar als in de bediening.
Daarnaast ben ik ook erg spontaan en maak makkelijk contact met mensen,

Nou, ik hoop snel van jullie te horen want ik heb er ontzettend veel zin in!
Mijn e-mail is : [EMAIL=“fiietsbel@hotmail.com”]fiietsbel@hotmail.com

alvast bedankt.
Groetjes, Isabelle van walraven

Hola!

We hebben je sollicitatie ontvangen. Op dit moment hebben we geen vacatures meer vrij.
Mocht hier verandering in komen , dan nemen we alsnog contact met je op.
Bedankt voor je mailtje en succes bij het vinden van een andere leuke baan.

Met vriendelijke groeten,

Kjell en Sven

Hallo,

Het lijkt mij fantastisch om in een warm land voor een langere tijd te kunnen werken en ontspannen.

Alleen lukt het mij niet om een vakantie baan te krijgen.

Werk ervaringen die ik op horeca gebied.:

pizzeria/snackbar 1.5 jaar.Mijn taken zijn o.a bezorgen met de auto,schoonmaken,frituren.

3 maand stage gelopen bij een catering bedrijf.mijn taken waren o.a belegde broodjes/salades maken,frituren en schoonmaken.

Mijn hobby’s:fitness en voetballen.

Ben 20 jaar jong en 1,88 cm lang.

Ik ben beschikbaar van Nu tot september.

Bekijk meerdere malen per dag mijn email.

thmplaats@hotmail.com

Met vriendelijk groeten,Tom