Horeca Werk Op Mallorca (cala Dor)

Voor onze restaurants op Mallorca zoeken wij zelfstandig werkende koks, medewerkers bediening en een PR(opper). De restaurants zijn gelegen aan de oostkust van Mallorca. Ben je minimaal juli en augustus beschikbaar, jong, spontaan en spreek je ook engels? Dan hebben wij misschien een leuke zomerjob voor jou! Huisvestiging wordt geregeld. Je moet wel zes dagen per week gemiddeld 9 uur per dag werken.Maar je werkt in een jong spontaan team dus het is wel gezellig hard werken! En er bijft genoeg tijd over voor het strand, uitgaan en eiland ontdekken! Voor informatie over een van de restaurants kijk op www.ranchoelpatio.com!
Reacties op mail kjell@telefonica.net
Adios!

hoi hoi,

ik ben patricia 19 jaar en woon in nederland rotterdam!
ik ben heel erg lang al opzoek naar werk in het buitenland
in de horeca!

ik heb al ervaring, heb al in aantal restaurants gewerkt en in een cafe.
ik ben beschikbaar per direct en tot eind aug. en als het nodig is lange

ik heb een jaartje de opleiding: uitvoerend horeca ondernemer gedaan.

ik hoop snel wat te horen!!

zoek je toevallig NA augustus ook nog mensen voor een heel jaar?
ik wil namelijk vanaf september een jaar naar spanje…
Ik werk hard, heb 2 jaar horeca ervaring en onwijs veel zin om naar spanje te gaan!
laat wat horen:)
greetz nico

Ik heb ook wat laten horen, maar helaas geen reactie mogen ontvangen… Zeer jammer… Niet echt positief daarover.

hallo,
Ik ben Kristien Weymans, een Belgische hotelmanagment studente van Antwerpen.
Ik zocht nog naar een job in mallorca voor maand juli, vermits ik er vorig jaar ook heb gewerkt in el arenal. Ik heb toen de bar gedaan, maar dit jaar zou ik het liefst in de bediening staan.
Ik heb reeds al paar jaar ervaring in de horeca en werk ook graag hard.
Indien u toch nog iemand zoekt, gelieve me dan terug te mailen.
dank bij voorbaad

groetjes

Kristien Weymans

Hoi,

Mijn naam is Eveline Klomp.

Wil heel graag werken op Malllorca het liefst in cala dor.
achter de bar of al animatie. Wil zo snel mogelijk beginnen.
De reden waarom ik dit zo graag wil is nieuwe ervaringen opdoen en mensen leren kennen.

Hoop snel iets te horen,

Met vriendelijke groeten,

Eveline Klomp.

heej met akie,

ik ben ook opzoek naar werk in de horeca en t liefst op mallorca.
ik ben er vorig jaar geweest (bij el arenal) en dat beviel me echt enorm:biggrin: daarom ben ik opzoek gegaan om daar te gaan werken en vroeg ik me dus af hoe ik contact kan opnemen. ik heb al vrij veel horeca ervaring in een club, restaurant en ook cafe’s en barretjes. Ik kom zelf uit den haag en woon daar momenteel ook. Ik hoor zsm van u, ik ben vanaf eind mei beschikbaar.

Met vriendelijk groet,

Akie

haay

ik ben fauve Hermans uit Nederland, en ben nog op zoek naar een baantje in het buitenland. ik heb net 4 maanden in Oostenrijk skiles gegeven en ben dus gewent om 6 dagen in de week hard te werken. Ik spreek Nederland, Duits en Engels.
Ik ben beschikbaar vanaf 15 juli beschikbaar tot en met 15 september.

Ik hoop wat te horen!

Met vriendelijke groet,

fauve Hermans

Hallo,

ik ben isabelle van walraven, ik ben een meisje van 18 jaar. bijna 19!
ik ken een paar mensen die ook in cala d’or hebben gewerkt en die het ontzettend leuk vonden, ook ben ik zelf langs geweest daar om te kijken naar de restaurants.
ik heb nu 5 jaar horeca ervaring, zowel achter de bar als in de bediening. ik ben ook erg spontaan en makkelijk met mensen in de omgang.

ook heb ik net mijn gastheer/gastvrouw diploma afgerond op het ROC.
dus ik heb wel redelijk wat ervaring.
ik ben in de maanden half juni tot half augustus beschikbaar, het kan ook zijn dat ik iets eerder beschikbaar ben, maar iniedergeval tot rond 19 augustus.

ik hoop snel van jullie te horen want ik heb er heel veel zin in!

Met vriendelijke groet Isabelle van walraven

Hallo,

Ik ben Beaudine, bijna 18 jaar, spreek mijn talen en werk al jaren in de horeca. Ik zou heel erg graag op Mallorca willen werken. Vanaf juni t/m augustus ben ik beschikbaar. Ik hoop snel van jullie te horen.

groeten Beaudine

Hej…

Eerst even iets over mij zelf. Mijn naam is Erwin Roefs, 24 jaar oud en nu zo’n 8 jaar werkzaam bij een totaal installateur. Mijn taak binnen het bedrijf is het vakkundig installeren van een electrische installatie. Tevens ook zo nu en dan W-installatie (water). S’avonds werk ik 3 dagen voor mezelf als electricien. Voor die tijd, vanaf me 15e daarna weekends in combinatie met mijn echte werk heb ik in de horeca gewerkt (bardienst/restaurant). Nu ben ik er niet meer elke week mee bezig maar 1x in de maand help ik mijn moeder mee met haar cateringswerk. Ik woon nu op mezelf in een koopappartement in Eindhoven maar wil het gaan verkopen. Waarom?? Heb een jaartje samen gewoont en door omstandigheden stukgelopen. Nu wil ik opnieuw beginnen en een nieuwe start gaan maken waar ik me voor 200% voor ik zal zetten. Ik wil het eerst “klein” gaan aan pakken. Dus in de horeca, bardienst, restaurant of camping?? En daarna zou ik heel graag mijn pad verder gaan verleggen in het buitenland; misschien wel met een eigen installateurs bedrijfje.
Zoeken jullie iemand die gedreven is, en die zijn eigen voor 200% wil inzetten binnen jou/jullie bedrijfje, aarzel niet en mail me…

Mvg Erwin Roefs
0646111963

Kijk zeker eens op careers-inzen.com

een nieuwe site gericht op internationale profielen, endus nog niet extreem veel jobs, maar elke dag komen erbij…

Op cruiseschepen bijvoorbeeld… Succes!!!

PS: zeker als je wil werken in de horeca!!

Hallo,

Het lijkt mij fantastisch om in een warm land voor een langere tijd te kunnen werken en ontspannen.

Alleen lukt het mij niet om een vakantie baan te krijgen.

Werk ervaringen die ik op horeca gebied.:

pizzeria/snackbar 1.5 jaar.Mijn taken zijn o.a bezorgen met de auto,schoonmaken,frituren.

3 maand stage gelopen bij een catering bedrijf.mijn taken waren o.a belegde broodjes/salades maken,frituren en schoonmaken.

Mijn hobby’s:fitness en voetballen.

Ben 20 jaar jong en 1,88 cm lang.

Ik ben beschikbaar van Nu tot september.

Bekijk meerdere malen per dag mijn email.

[EMAIL=“thmplaats@hotmail.com”]thmplaats@hotmail.com

Met vriendelijk groeten,Tom