Werken in de horeca op Mallorca??

Koks, afwassers en bedieningsmedewekers gezocht voor onze restaurants op Mallorca (Spanje).

Hola!

Heb je zin in een zomer met zon, zee, strand, uitgaan en hou je van aanpakken?
Heb je altijd weleens in het buitenland willen werken?

Dan hebben wij deze unieke baan voor je:

Voor onze drie á la carte restaurants en Tapasbar op Mallorca (Cala d´or) zoeken wij een nog een aantal nieuwe medewerkers. We zoeken nog zelfstandig werkende koks, (hulp)koks, afwassers, bedienings- en barmedewerkers.

Wij zoeken spontane, vriendelijke en hardwerkende medewerkers die zin hebben om één of meerdere seizoenen in de zon te werken: .:zon02:

Wij vragen:
· Ruime a la carte ervaring
· Vriendelijk, zelfstandig en spontaan zijn je beste eigenschappen
· Je spreekt redelijk Engels
· Je bent enthousiast en hardwerkend

Wij bieden:
· Plezierige werksfeer onder Nederlandse leiding
· Kost en inwoning wordt geregeld
· Spaanse ziekenfonds premie wordt door het bedrijf betaald
· Professionele begeleiding van A tot Z

Je werkt 6 dagen per week en hebt dus 1 dag vrij. De uren zijn zo ingedeeld dat je ruim voldoende tijd hebt om Mallorca te verkennen, naar het strand te gaan en natuurlijk uit te gaan. Je werkt met collega´s en gasten van verschillende nationaliteiten, dus kennis van de Engelse taal is wel een vereiste.

Je moet minimaal de maanden juli en augustus beschikbaar zijn. Daarnaast hebben we ook mensen nodig die meerdere maanden of zelfs het hele seizoen beschikbaar zijn in de periode april-october. Uiteraard werk je op contractbasis.

**Horeca-stagiaires **(keuken en/of bediening t/m nivo 3) kunnen ook solliciteren naar een stage plaats. We zijn een door Nederland erkend leerbedrijf.

Wil je meer informatie over de restaurants? Kijk dan op een van onze websites.

www.ranchoelpatio.com
www.restaurantepaparazzi.com
www.tapasymas.net

Heb je vragen of wil je meer informatie? Mail ons!

Wil je gelijk solliciteren?
Mail dan je werkervaring (liefst c.v.), foto, motivatie en vermeld welke periode je beschikbaar bent.

Hasta luego!

Sven en Kjell
:dag:

Hoi

ik ben erg geïnteresseerd om te werken bij jullie, maar als ik een mailtje naar de sites stuur krijg ik een notificatie terug dat me mailtje niet aankomt! Wat nu te doen? Kan het mischien ook naar een ander mail adres?

Gr. Erik

Beste mensen,

Eerst even iets over mij zelf. Mijn naam is Erwin Roefs, 24 jaar oud en nu zo’n 8 jaar werkzaam bij een totaal installateur. Mijn taak binnen het bedrijf is het vakkundig installeren van een electrische installatie. Tevens ook zo nu en dan W-installatie (water). S’avonds werk ik 3 dagen voor mezelf als electricien. Voor die tijd, vanaf me 15e daarna weekends in combinatie met mijn echte werk heb ik in de horeca gewerkt (bardienst/restaurant). Nu ben ik er niet meer elke week mee bezig maar 1x in de maand help ik mijn moeder mee met haar cateringswerk. Ik woon nu op mezelf in een koopappartement in Eindhoven maar wil het gaan verkopen. Waarom?? Heb een jaartje samen gewoont en door omstandigheden stukgelopen. Nu wil ik opnieuw beginnen en een nieuwe start gaan maken waar ik me voor 200% voor ik zal zetten. Ik wil het eerst “klein” gaan aan pakken. Dus in de horeca, bardienst, restaurant of camping?? En daarna zou ik heel graag mijn pad verder gaan verleggen in het buitenland; misschien wel met een eigen installateurs bedrijfje.
Zoeken jullie iemand die gedreven is, en die zijn eigen voor 200% wil inzetten binnen jou/jullie bedrijfje, aarzel niet en mail me…

Mvg Erwin Roefs
0646111963