Horecamedewerkers voor op Mallorca gezocht!

Koks, afwassers en bedieningsmedewekers gezocht voor onze restaurants op Mallorca (Spanje).

Hola!:dag:

Heb je zin in een zomer met zon, zee, strand, uitgaan en hou je van aanpakken?
Heb je altijd weleens in het buitenland willen werken?

Dan hebben wij deze unieke baan voor je:

Voor onze drie á la carte restaurants en tapasbar op Mallorca (Cala d´or) zoeken wij een nog een aantal nieuwe medewerkers. We zoeken nog zelfstandig werkende koks, (hulp)koks, afwassers, bedienings- en barmedewerkers.

Wij zoeken spontane, vriendelijke en hardwerkende medewerkers die zin hebben om één of meerdere seizoenen in de zon te werken:

Wij vragen:
[ul]
[li]Ruime a la carte ervaring[/li][li]Vriendelijk, zelfstandig en spontaan zijn je beste eigenschappen[/li][li]Je spreekt redelijk Engels[/li][li]Je bent enthousiast en hardwerkend [/li][/ul]

Wij bieden:
[ul]
[li]Plezierige werksfeer onder Nederlandse leiding[/li][li]Kost en inwoning wordt geregeld[/li][li]Spaanse ziekenfonds premie wordt door het bedrijf betaald[/li][li]Professionele begeleiding van A tot Z[/li][/ul]

Je werkt 6 dagen per week en hebt dus 1 dag vrij :zon02:. De uren zijn zo ingedeeld dat je ruim voldoende tijd hebt om Mallorca te verkennen, naar het strand te gaan en natuurlijk uit te gaan. Je werkt met collega´s en gasten van verschillende nationaliteiten, dus kennis van de Engelse taal is wel een vereiste.

Je moet minimaal de maanden juli en augustus beschikbaar zijn. Daarnaast hebben we ook mensen nodig die meerdere maanden of zelfs het hele seizoen beschikbaar zijn in de periode april-october. Uiteraard werk je op contractbasis.

**Horeca-stagiaires **(keuken en/of bediening t/m nivo 3) kunnen ook solliciteren naar een stage plaats. We zijn een door Nederland erkend leerbedrijf.

Wil je meer informatie over de restaurants ? Kijk dan op een van onze websites.

www.ranchoelpatio.com
www.restaurantepaparazzi.com
www.tapasymas.net

Heb je vragen of wil je meer informatie? Mail ons!

Wil je gelijk solliciteren? Onze email: HorecaMallorca@Gmail.com

Mail dan je werkervaring (liefst c.v.), foto, motivatie en vermeld welke periode je beschikbaar bent.

Hasta luego:vak01:!

Sven en Kjell

Hoi Sven en Kjell,

Een aantrekkelijk aanbod hebben jullie op dit forum geplaatst.
Ik vroeg mij alleen af of er ook een uurloon aan het werk verbonden is,
of is het ‘loon’ voor het werken kost en inwoning?

Ik hoop van jullie te horen!

groetjes,
wytske

We zullen je per mail meer info sturen! Mocht je dan nog meer vragen mail ons dan gerust!

groetjes,

Kjell

hebben jullie mijn mail ook ontvangen?

Hola, ik heb jullie een mail gestuurd met wat vragen.
¡Gracias! Limaria.