De casa is in Remedios. Villa Clara. Cuba. De eigenaar is Frank met zijn vrouw Arelys. Zijn e-mail adres is [EMAIL=“msviera@uclv.edu.cu”]msviera@uclv.edu.cu
Hun kan je dan mailen om te overleggen over de prijs en beschrikbaarheid.
Je krijgt heerlijk te eten en ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam.
Wij hadden het plan 2 dagen in de coloniale casa te blijven maar toen we aankwamen waren we helemaal verrast. We hadden een grote huiskamer, grote slaapkamer wij hebben er met 2 volwassenen en 3 tieners geslapen, badkamer, patio en een eigen eetkamer. Toen hebben we direct besloten langer te blijven. Je bent heel snel op het Cayo Santa Maria. Dat is een schiereiland diep in zee. Daar zijn fantastische stranden! Deze casa vonden wij de mooiste casa die we hebben bezocht in Cuba. Het is zeker aan te raden!
Hallo,
Ik zag uw bericht over de Casa in Remedios. Kunt u mij misschien vertellen wat de prijs was? En heeft u nog tips over dingen die je in Remedios kunt doen/zien?
Alvast bedankt!
Beste Cuba2007 en Diony,
Welkom op het Cuba Forum van wereldwijzer!
De casa klinkt heel interessant, cuba2007! Ook ik ben erg benieuwd wat jij voor de overnachtingen daar betaald hebt. Wellicht kun je dat hier nog even vermelden. Bij voorbaat dank!
Liefs,
Carolina