Casas Particulares

Hallo Iedereen,

Ik zag nog geen topic over particulieren adresjes voor de overnachting.
Het leek me leuk om hier een topic over te maken.
Misschien kan iedereen hier leuke adresjes samenvoegen
ervaringen, prijzen, links, etc

ik kwam vandaag op een interessante website:

Dit is volgens mij een hele goede zoekmachine voor casas particulares:

http://www.cubaradiso.com/index.php?gclid=CLzpu_7x1ZACFQ5uMAodwR8QOA

ben benieuwd wat jullie er van vinden, … de topic en de website.

Hasta luego

Okmer.

1 like

Hoi Okmer, las je topic over particulieren adresjes of te wel “casa particular”, heet dat in Cuba.
Nou er zit er 1 in Matanzas waar wij al meerdere keren komen. Het is een leuk appartamentje voor 4 personen,ook kun je er ontbijt en dinner en avondeten krijgen maar daar moet je wel apart voor betalen (achteraf),dus het kan wel duur oplopen. Wij hebben per nacht betaald zo’n 20 convertible peso per persoon. Er zijn 2 persoons slaapkamers, de ene heeft een wastafel en een balkonnetje achter, de andere slaapkamer heeft een 2 persoonsbed en een logeerbed, beide kamers zijn voorzien met airco. Aparte douche en toilet,eigen keukentje en een woonkamer, koelkast met vriezer ( waar bij ons altijd het bier, wijn,frisdrank of water)gevuld werd voor ons,er is een televisie aanwezig, aan de voorkant kun je ook op een balkonnetje zitten. Zelfs krijg je de huissleutel van hun. Het zijn erg vriendelijke mensen en als je s’morgens vroeg weg wilt,kun je aan je gastvrouw vragen of zij je komt wekken,het is allemaal geen probleem voor hun. Ik zal hier het adres noteren: Dora Delgado Alfonso, Marianela de Cabo Delgado, RENT-ROOM " Villa Nela", Calle 133 No. 14205 el 142 y 144, Reparto Reynold García. Matanzas. Teléfono: 0053-261463, Código: 053-045.
De vriendelijke groetjes Mario