Suntrek

Hey!
Ik (17 jr) denk erover om in juli/augustus 2003 2 a 3 weken met Suntrek rond te reizen in de VS of Midden-Amerika. Wie heeft hier ervaringen mee of heeft zelf plannen om dit ook te doen? Ik hoor het graag.
Esther

Ik heb inmiddels mijn reis al geboekt met Suntrek. Ik ben 2 jaar geleden al eens eerder met suntrek gegaan namelijk Canadian Pioneer. Dit is uitstekend bevallen. Zoals je al gelezen hebt ga je met minivans en maximaal 13/14 mensen per trek. 2 jaar geleden zat ik met een noor (34)een zwitser (35), een spaanse van 18 uit Barcelona en een spaanse uit baskenland van 21. Een kleine groep maar wel heel erg leuk. Dit kan je ook beter hebben want je doet heel veel slapen in de vans en dan heb je ruimte nodig. Ik zag groepen mensen, meestal zijn dit de kortere treks 1 of 2 weken, die soms echt dagenlang moeten rijden met 13 mensen in een busje. Maar goed, als je wat tips wil of wat meer wil horen kan je me altijd mailen. Mvrg, Leonard (23)

Hey Leonard!
Bedankt voor je reactie! Was het wel leuk met die mensen van 35 erbij, of was dat wat minder? Had je alleen geboekt, of was je met vrienden? En die andere mensen, waren die ook allemaal apart?
Ik hoop nog wat van je te horen!
Esther

Esther,

Mijn ervaringen met Suntrek.

Suntrek 1998: 2 weken California Dreamin’

12 personen (waaronder 8 alleengaanden, tussen 19-40 jaar)

Topvakantie! Nog steeds contact met die mensen, zien elkaar ook regelmatig.

Suntrek 2002: 3 weken Swinging East

8 personen (waaronder 6 alleengaanden, tussen 21-38 jaar)

Topvakantie! En je begrijpt, inderdaad nog steeds contact, en in 2003 tripjes om mensen te zien in London en Praag, en hier in Amsterdam.

Suntrek 2003: in de planning staat 3 weken Transamerica.

Ik vind Suntrek top, leeftijden zijn onbelangrijk, je groeit als groep naar elkaar toe, doet veel, ziet veel, etc.
Je moet een beetje flexibel zijn, je moet van campings houden (ik heb geen vieze camping meegemaakt!!), je rijdt inderdaad vrij veel, maar je zal deze vakantie nooit vergeten.

Conclusie: Suntrek moet je zeker doen!

Groeten,

Rob (35 jr)